PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Version 10.3.2.2


self
22.12.10, 10:20
Hej!
Vi har nyligen köpt en ny dator, som nu är försedd med Win 7 Professional, 64 bitar. Jag laddade ner version 10.3.2.2 svensk och installerade den. Inga problem med installationen. Det går också bra att titta på allt som finns inmatat sedan tidigare. Men när man försöker skapa en ny person kommer det bara upp en liten ruta med en gul triangel i. Ingen felkod eller ytterligare förklaring, det är det enda som händer (se bifogad skärmdump).
Vad göra?

kaila
23.12.10, 12:01
Jag hoppas det löser sig. Vi hade en längre diskussion i telefonen och något problem med användarrättigheterna var som du skulle ännu testa på olika sätt.

mvh Kaarle Kaila

self
27.12.10, 17:42
Jag fick version 10.3.2.0 att fungera (tror jag - jag har inte hunnit testa alla funktioner ännu, men åtminstone går det att mata in nya personer). Det verkar inte vara några problem med användare som inte har administratörsrättigheter, åtminstone inte hittills. Då talar jag om användningen, för att installera programmet behövdes givetvis adminrättigheterna.