PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Kiertävä vitsi - joulusiivousohje!


Tuulakki
22.12.10, 09:31
Tällainen hyvä siivousohje rapsahti juuri sähköpostiini:

Jos kotona on sekaista, tee näin:

1. Tee uusi kansio tietokoneeseen.
2. Anna kansiolle nimi "Sekainen huoneisto."
3. Paina hiiren oikeata näppäintä poistaaksesi kansio.
4. Silloin tietokone tulee kysymään:
"Haluatko poistaa kohteen "Sekainen huoneisto" kokonaan?"
5. Paina kyllä - nappia.
6. Nosta jalat pöydälle ja nautiskele kuumasta jouluglögistä...

;):):rolleyes:

Päivi H
22.12.10, 12:58
Hauska!
Tällaisenkin näin: Älä joulusiivoa kaappeja, ellet aio viettää joulua kaapeissa.
ph

Juha
22.12.10, 13:07
turkulaisittain homma menee näin;

Naine istu perjanta töitte jälkke paaris lasillisel tyäkavereitten kans.

Ovest astu sisäl pitkä, raamikas, mmm... s*ksikäs, hyvännäköne
keski-ikäine miäs. Näky on niimpal silmi hivelevä et naine ei saa
silmiäs irti miähest.

Miäs huama pitkän katsee ja kävele pilke silmäs suaraa naisel lua.
Ennenku naine ehti pyytämä antteks tyylitönt tuijotustas, miäs kumarttu
hänem pualesas ja kuiska: "Kuule, mää teen sul iham mitä haluat, ihan
mitä haluat, satasel, mut yhrel ehrol."

Nainen kyssy hämmästyneenä mikä ehto o: "Sun täytty kertto mitä sää
haluat mun sul tekevä kolmel sanal, vain kolmel sanal."

Naine miätti hetke, mittaile miäst, ja kas, otta ku ottaaki hittaste
satase lompakostas, kirjoitta siihe osottees ja laitta seteli miähe
kätte.

Nainen katto syväl miähe silmi ja sano .... "Tee meijän
joulusiivous."


Juha

Tuulakki
22.12.10, 13:43
Näi meil tääl Turum puales hoireta joulsiivous, vaik mää kyl jo kerkesi eilen konttama ite tual tiatokonepöyrä all johroi selvittämäs ja villakoiri päästämäs keskusimurin taivasse... voi harmi ku en tiänny tommost konsti, mut kyl ne nitrodiskot taisiva ol siihen aikka jo kiine!:oo:

Lissä jouluvitsei, pliiis! Ainaki yks joka maakunnast!:D:

Olarra
22.12.10, 14:17
Arska ja Pena oli hiffanu, et Hagikses sai skruudaa ilmaseks joulusafkoi Hurstin järkkäämis joulubileis. Ja ei ku sinne. Kundit hyppäs kolmose sporaan ja koht ne jo oli siel. Jengi oli ruvennu laulaan joulubiisei siin skruudatessa ja Arska kysy Penalt, et mist ne ties mist me tänne tultii? Pena tsiigas Arskaa ja kysy et kuinii? No ku ne hogas meitin, nii ne kuoros laulo jotain et veitikkaiset rientää tänne sillan alt ja on juonu lientä…

Kovanen
22.12.10, 16:09
Tervehdys!

Kun vitsejä en osaa ja siivonnut olen kiertävien joulusiivousohjeiden mukaisesti, kerrompa tosi tapahtuman varoitukseksi.

Olin 6-vuotias. Jouluaattona minun piti lähteä mukamas isälle avuksi viemään vesikelkalla vettä savusaunaan. Isä veti narusta kelkkaa ja minä muka työnsin sitä. Yhtäkkiä isä pysäntyi, kääntyi minuunpäin ja sanoi: "Kuulehan Eila, sitä Joulupukkie sitä ei oo olemassakaa. Elä kuitenkaan puhu tästä nuille pienemmille".

Koko Joulu pilalla ja lisäksi minulle tästä tuli iänikuinen trauma. Olisi kertonut vasta Joulun jälkeen.

Siispä suosittelen tarkoin harkitsemaan, mikä on sopiva ajankohta paljastaa tuo Joulun salaisuus.

Toivottelen kaikille erittäin hyvää Joulun aikaa!:)

Terveisin Eila

Sakara
22.12.10, 18:23
oikeastaan joulupukista tai pikemminkin siitä että se on vain aikuisten keksimä juttu.
Totuus valkeni minulle joskus syyskesällä.
Suvun vähän isommat lapset pistettiin kertomaan.
Mitä lie vanhemmat ajatelleet -- loppuiko heiltä rohkeus vai olivatko tuumineet että lapsen suusta sanottuna totuus ei olisi niin kovin "karvainen"

Erkki Järvinen
23.12.10, 05:42
Tervehdys!

Kun vitsejä en osaa ja siivonnut olen kiertävien joulusiivousohjeiden mukaisesti, kerrompa tosi tapahtuman varoitukseksi.

Olin 6-vuotias. Jouluaattona minun piti lähteä mukamas isälle avuksi viemään vesikelkalla vettä savusaunaan. Isä veti narusta kelkkaa ja minä muka työnsin sitä. Yhtäkkiä isä pysäntyi, kääntyi minuunpäin ja sanoi: "Kuulehan Eila, sitä Joulupukkie sitä ei oo olemassakaa. Elä kuitenkaan puhu tästä nuille pienemmille".

Koko Joulu pilalla ja lisäksi minulle tästä tuli iänikuinen trauma. Olisi kertonut vasta Joulun jälkeen.

Siispä suosittelen tarkoin harkitsemaan, mikä on sopiva ajankohta paljastaa tuo Joulun salaisuus.

Toivottelen kaikille erittäin hyvää Joulun aikaa!:)

Terveisin Eila

Vitseistä en oikein tiedä mennä sanomaan mitään muuta kuin, että hyvät vitsit ovat erittäin harvinaisia. Mitä taas Joulupukkiin tulee niin itse uskon edelleen siihen kuten myös tonttuihinkin vaikka ikää on jo karttunut.

Rauhallista ja kaikin puolin Hyvää Joulua!

skoykka
23.12.10, 05:52
Tämä ei ole vitsi, vaan tuttu juttu monessa kodissa näihin aikoihin:
Naapurin 8v poika väittää lapsenlapselleni (joka täyttää tammikuussa 4v), ettei joulupukkia ole, mutta haamuja kyllä on. Minä taas väitän, ettei haamuja ole, mutta vaikenen pukista. Pikkuinen kinaa vastaan, hän haluaisi uskoa molempiin. :D::oo::);)
Oikein mukavaa joulunaikaa kaikille!

Julle
23.12.10, 11:55
< oikeastaan joulupukista tai pikemminkin siitä että se on vain aikuisten keksimä juttu.
Suvun vähän isommat lapset pistettiin kertomaan.
Mitä lie vanhemmat ajatelleet -- loppuiko heiltä rohkeus vai olivatko tuumineet että lapsen suusta sanottuna totuus ei olisi niin kovin "karvainen" >

Eikös ne lapset näekään sitä nykyisin näin?
http://www.youtube.com/watch?v=vZrf0PbAGSk

Rauhallista Joulua kaikille!

Olarra
23.12.10, 12:22
Millainen pukki on se oikea, amerikkalainen coca cola-pukki ho, ho, ho nauruineen, vai suomalainen pukki karvareuhkoineen ja nurinperin vedettyine lammasturkkeineen, lapikkaineen ja suurine villakaulaliinoineen ja ryhmysauvoineen?:confused:

Onko tämäkin uskonkysymys?