PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Vilho Hassi ja hänen esipolvensa


Sape
22.11.10, 13:30
Isoisäni Vilho Hassi s. 8.2.1911 Raahessa. Onko kenelläkään tietoa hänen vaiheistaan. Esim. vanhemmistaan, sisaruksistaan, mitä hän on tehnyt työkseen? Tiedän, että hän on ollut kahdesti naimissa. Ensimmäinen liitto oli Asta Adalmin Hintsalan kanssa ja toinen liitto isoäitini Helvi Nelimarkan kanssa. Tiedän isoisäni asuneen ainakin Raahessa ja Olulussa, mutta voiko joku kertoa minulle jotain vähän enemmän hänestä?

maria46
16.05.13, 20:32
Hei!
Katsopa Sukuhakuri, siellä etsitään sinua....;)

http://www.sukujutut.fi/sukuhaku/sukuhak2.asp?kid=276169

HannuHassi
29.11.13, 20:55
Hei! Olen Vilho Hassin pojan Heikki Hassin poika Hannu Hassi. Minuun saa yhteyden esim. facebookissa ja s-postilla hannu.hassi*gmail.com voisimme noilla forumeilla jatkaa sukuselvitystä!?

InkeriS
30.11.13, 09:39
Hei! Vilho Hassin isä oli ylikonstaapeli Gustav Samuel Henrikinpoika Hassi, s. 03.09.1883 Raahe. Äiti oli Greta Emilia Antintytär Kemppainen, s. 23.04.1885 Utajärvi.
Gustav Samuel Hassin isä oli tullivahtimestari Henrik Henrikinpoika Hassi, s. 12.08.1853 Raahe ja äiti Maria Sofia Kuivala, s. 19.02.1855 Oulu. Ehkä pääset näillä alkuun.
En löytänyt viitettä tähän hätään mutta tiedän että esim. Raahen rippikirjasta 1891-1900 Hassin perhe löytyy.
Tästä perheestä on tosiaan keskusteltu joskus aikaisemminkin jollain forumilla.

Inkeri S

Maximilian
05.01.14, 19:29
Minä olen Kristiina (Hassi)Dahlgren ja Vilho oli isäni veli. Minulla on suku selvitys Hassin suvusta ja voin ehkä auttaa sinua sen saamisessa. Minut löytää nimelläni Facebookista. E maili osoite on dahlgren.tina*gmail.com [/COLOR]
terveisin Tiina :)