PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Suku Forumin viestit matkapuhelimeen


Jemina
14.11.10, 19:37
Suomen Sukututkimusseura seuraa aikaansa ja esittelee nyt Nokian Ovi Storessa ilmaisen sovelluksen, jolla saat Suku Forumin uusimmat keskusteluavaukset helposti matkapuhelimeesi. Täällä oli kyseinen viesti, mutta kun yritin saada puhelimeeni, joka on Nokia N86 8MP, kyseisen toiminnon tuli ilmoitus: Valitettavasti tätä tuotetta ei ole saatavilla laitteeseen Nokia N86 8MP. Yritin vastata Juhan ilmoitukseen, mutta se ei onnistunut, joten laitoin uuden viestin.

Juha
14.11.10, 20:25
Sitten ei voi mitään.

Kyseinen Ovi Storen sovelluksella tehty "applikaatio" ei ole sopiva sinun puhelimesi kanssa. Harmillista.




Suomen Sukututkimusseura
Juha Vuorela

Jemina
15.11.10, 08:01
Jo onnistui sovelluksen lataaminen. Kirjauduin Nokian sivulta Ovikauppaan ja hain Suku Forum-sovelluksen kirjoittamalla hakukentään Suku Forum. Latasin sieltä sovellutuksen ja siinä sanottiin että lisäohjeiden tuleminen testiviestinä saattaa kestää tunnin. Minulla se kesti kolme tuntia. Tekstiviesti oli tullut puhelimeeni kahdelta yöllä ja latasin sen yhdentoista aikaa illalla edellisenä iltana. Tekstiviestin jälkeen ei tarvinnut kuin klikata puhelimeen tullutta linkkiä ja ladata sovellutus siihen. Hyvin toimii ohjelma ja se on hyvä pointi. että siellä on kysymysten yhteydessä linkki Suku Forumin alkuperäiselle sivulle.

Juha
15.11.10, 09:08
Erinomaista!

Hauska kuulla.



Juha

Jemina
15.11.10, 12:10
Juha hei.

Kyselen vielä, jos sattuisit tietää. Puhelimessani on Ovi kauppatoiminto. Kun menen sinne sisälle, niin en löydä sieltä hakukenttää, mihin voi kirjoittaa ohjelman/sovelluksen nimen, jonka haluaa esim. ladata. Se on toivotonta selata kaikki ohjelmat läpi, kun niitä on niin paljon, Suku Forumin lataus olisi voinut onnistua suoraan puhelimen Ovi kaupan kautta, mutta en löytänyt hakukenttää, johon olisin voinut kirjoittaa Suku Forumin nimen. Hakukenttään, jossa lukee esim. kaikki uudet sovellutukset, en saa kirjoitettua mitään.

Juha
15.11.10, 12:19
Kannattaa varmaan kysyä Ovi Storelta, koska minulla tuo hakuominaisuus toimii ihan mukavasti kännykässä.

Haulla "suku" esimerkiksi


Juha

Jemina
15.11.10, 12:33
Taisin olla vähän hätäinen. Sain haun toimimaan, kun klikkasin hakukentän kohtaa Etsi kaikki tuotteet, jonka sisällä oli uusi hakukenttä. Kirjoitin hakukenttään suku ja sieltä tuli kaksi sovellutusta Suku Forum ja Juhan suku-uutiset. jotka voi ladata.

Jemina
16.11.10, 14:31
Laitan tänne vielä Nokian Ovi kaupan sivun linkin, josta minulla onnistui Suku Forumin sovellutuksen lataaminen. Se ei onnistunut minulla suoraan Juha sinun linkistäsi, koska se ilmoitti että ohjelmaa ei ole saatavissa puhelimeeni. Juhan suku-uutiset-sovellutuksen latasin suoraan puhelimestani, jossa on Ovi kauppa.

http://store.ovi.com/search?q=suku