PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Släkten Lindh från Nyland ca. 1770 - 1992


Oddrock
18.10.10, 10:53
Hei! Olen Riitta Maaniemi os. Lind ja olen juuri löytänyt tämän foorumin. Kuulin liian myöhään että hankolainen Ynve Lindh on tehnyt sukukirjan suvusta johon myös isäni kuului, Släkten Lindh från Nyland ca. 1770 - 1992.
Saadessani yhteyden Yngve Lindhiin yhtään kappaletta kirjasta ei ollut enää myytävänä. Minulla ei ole jäljellä yhtään verisukulaista isäni puolelta, esim. yhtään serkkua ei ole koskaan ollut.

Onko joku mahdollisesti hankkinut kirjasta useampia kappaleita joista haluaisi myydä minulle yhden? Tai olisiko joku halukas lainaamaan minulle oman kappaleensa jonka voisin kopioida? Keskustellessani puhelimessa Yngve Lindhin kanssa hänellä ei ollut mitään tätä vastaan.

Isäni oli Eino Vilhelm Lind, hänellä oli veli Olavi ja sisar Sirkka joka kuoli lapsena. Heidän vanhempansa olivat Otto Vilhelm Lind ja Edla os. Kaipainen. Otolla oli veli Oskari jolla oli kaksi tytärtä ja poika Sauli joka kuoli onnettomuudessa alle 20-vuotiaana. Olavilla oli poika joka kuoli lapsena.

Siinä minun isänpuoleinen sukuni. Haluaisin mielelläni tietää suvustani enemmän.

Kiitän etukäteen kaikkia jotka haluavat ottaa minuun yhteyttä.

Riitta Maaniemi os. Lind