PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Wik, Liimatainen ja Plathan


TuulaL
11.10.07, 11:03
Hei! Olen verrattain vihreä näissä sukututkimusasioissa ja eksyin tänne forumin sivulle. Tuli paljon uutta ihmeteltävää, mm. että on kirkonkirjoja myös kuvattu nettiin.
Minua kiinnostavat otsikossa olevat suvut ja tässä henkilöt joista en ole päässyt vielä eteenpäin tai siis taaksepäin:
Liimatainen, Nicodemus Erikinpoika k. 2.6.1866 Saarijärvi, Konginkangas (vaimo Plathan Maija Lisa s.14.8.1830 ja lapsi Johan Liimatainen s.23.9.1855)
Wik, Albert Erikinpoika s.18.1.1861 (on asunut Rautalammen Kärkkäis-kylällä)
Plathaneista onkin jonkin verran tietoa, mutta kaikki tieto kiinnostaa. Tietoja minulla on Johan Plathanista ja hänen pojasta Carl Plathanista jälkeläisineen.
Joten jos jollakin on haluamiani tietoja ja voi luotuttaa niitä minulle, olisin erittäin kiitollinen
Tuula Lahtinen

pneitta
11.10.07, 16:11
Heipä hei! Minulla on Saarijärven Plathaneista melko laaja tiedosto ja lisää tulee, kunhan ehdin. Konginkankaan haaraa, johon sinäkin viittasit, pitäisi tutkia tarkemmin. Se saattaa vaatia reissua kirkkoherranvirastoihin.
Pertti Neittaanmäki

TuulaL
11.10.07, 19:32
Hei Pertti!
Onko sinulla tietoja Johan Plathanin s.11.3.1727 vanhemmista tai sisaruksista ja vielä taaksepäin? Minulla on aika kattavasti Johanista alaspäin (ainakin nyt vielä riittävät nämä tiedot). Paitsi se Liimataisen Nicodemuksen sukuhaara. Nicodemuksen ja Maja Lisa Plathanin poika Johan Liimataisen (s.1855) jälkeläisistä on minulla tietoa, jos kiinnostaa.