PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Ammatti esipolvitauluun


Joule
04.04.10, 11:20
Miten saisi näkyviin esipolvitauluihin ammatin? Olen Grafiikka> Henkilöasetukset -kohdassa valinnut Ammatti-tiedon, mutta tieto ei tule näkyviin esipolvitauluun.

Pitääkö kenties luoda jokin oma Raporttien asetusryhmä? Jos pitää, niin miten se oikein tehdään? Minulla on kyllä Käyttöopas (2005), mutta siitä en oikein ottanut tolkkua, miten ja missä järjestyksessä asetukset pitäisi tehdä.

Neuvoista kiittäen

Jouni

kaila
05.04.10, 09:53
Amattiasetus koskee vapaamuotoisia grafiikkaelementtejä, yksilöitä ja perheitä, mutta taulukkomuotoisessa esipolvitauluissa sille ei ole tilaa. Ammatti voi olla melko pitkäkin kuvaus ja taulukkomuotoisessa esityksessä tila on rajattu.

Kaarle Kaila

Joule
05.04.10, 21:37
Kiitos vastauksesta! Muutenkin ohjelma taitaa aika itsenäisesti hoitaa asettelut? Fonttikokoa pienentämällä olen joidenkin pitkien rivien "häntiä" saanut näkyviin, mutta monasti jäävät peittoon. Manuaalisesti ei esim. rivitystä kaiketi pysty määrittämään?

Jouni