PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Näkymätön?


Liisa Rinkinen
10.06.07, 22:57
Hei!

Nämä Foorumit ovat minulle aivan vieraita.

Oudoksun ajatusta, että muut tietävät, kun olen lueskelemassa foorumin viestejä.
Onko epäsopivaa merkitä itsensä näkymättömäksi - semmoinenkin vaihtoehto näyttää tällä uudella "listalla" olevan?

Oppia ikä kaikki :D... Kummallisia nämä hymiötkin, vanhat itsetehdyt oli tyylikkäämpiä? :-/

Uuden foorumin käyttäjiä tervehtii liisa

Tuiju Olsio
10.06.07, 23:14
Hei!

Nämä Foorumit ovat minulle aivan vieraita.

Oudoksun ajatusta, että muut tietävät, kun olen lueskelemassa foorumin viestejä.
Onko epäsopivaa merkitä itsensä näkymättömäksi - semmoinenkin vaihtoehto näyttää tällä uudella "listalla" olevan?

Oppia ikä kaikki :D... Kummallisia nämä hymiötkin, vanhat itsetehdyt oli tyylikkäämpiä? :-/

Uuden foorumin käyttäjiä tervehtii liisaOlen myös huomannut, että jotkut jo piiloutuvat täällä näkymättömiksi. Miksi ihmeessä? Miksi meidän pitäisi hävetä nimeämme tai sen esille tuomista? :confused:

Jaakoppi
11.06.07, 07:24
Olen myös huomannut, että jotkut jo piiloutuvat täällä näkymättömiksi. Miksi ihmeessä? Miksi meidän pitäisi hävetä nimeämme tai sen esille tuomista? :confused:

Kerrohan nyt Tuiju millä tavoin minä olen näkymätön kun asetuksissani olen tuon valinnut. - Nimeni ja paikkakunta näkyy aina viestissä kun kirjoitan. Sinulla ei ole näkymätön asetusta ja minä näen milloin olet kirjautuneena eli siis paikalla, mutta näetkö minut kun olen kirjautuneena? Tai onko jotain muuta vaikutusta tällä asetuksella?

Ritva Puomilahti
11.06.07, 16:52
Näkymättömyydestä puheenollen, oletteko huomanneet, että Forumin jäsenten syntymäpäiviä on ilmestynyt kalenteriin.
Ne tulevat sinne automaattisesti, jos on rekisteröityessä ilmoittanut syntymäaikansa.


Ritva

Liisa Rinkinen
11.06.07, 20:15
Hei Tuiju!

Enhän toki nimeäni häpeä - viesteissänihän se näkyy. En vain oikein ymmärrä, mitä iloa tahi hyötyä on kenellekään nähdä, milloin olen linjoilla. Liekö turhaa häveliäisyyttä... :)

Pitänee oikein paneutua foorumin hienouksiin - ajasta vain on miulla huutava pula.

Jos nyt ainakin aluksi yritän olla näkyvä, kun semmoinen mahdollisuus on annettu.

lämpimin sukututkimusterveisin liisa

Jouni Kaleva
12.06.07, 20:09
Hei Tuiju!

Enhän toki nimeäni häpeä - viesteissänihän se näkyy. En vain oikein ymmärrä, mitä iloa tahi hyötyä on kenellekään nähdä, milloin olen linjoilla. Liekö turhaa häveliäisyyttä... :)

Pitänee oikein paneutua foorumin hienouksiin - ajasta vain on miulla huutava pula.

Jos nyt ainakin aluksi yritän olla näkyvä, kun semmoinen mahdollisuus on annettu.

lämpimin sukututkimusterveisin liisa

Hei Liisa

Tämä Formu käyttää vBulletin-formaattia, jossa tämmöinenkin piirre on olemassa. Ajatus on että tästä näet, ketkä keskustelijat ovat juuri nyt "langalla" ja halutessasi voit heidän kanssaan harrastaa yksityisviestitystä, joka ei näy kenellekään muulle -- siis nopeampaa kuin tavallisten sähköpostiviestien vaihto. Ehkä sukututkimus ei ole tempoltaan niin nopeaa, että tätä oikeasti tarvittaisiin, mutta lieneekö siitä haittaakaan? Jos Forumin jäsenkuntaa asia laajemmin alkaa häiritä, voidaan tämä ominaisuus poistaakin.

Liisa Rinkinen
12.06.07, 20:43
Jouni! Kiitos vastauksestasi!

Nyt ymmärrän, että "näkyvyydellä" on jokin tarkoitus! Sitä hieman epäilinkin.

Minua ominaisuus ei enää häiritse - saahan sen ottaa pois käytöstä halutessaan. Kohan kyselin ja samalla hieman kokeilin uuden Forumin käyttöä.

Kaikkea hyvää Suku Forumille ja sen käyttäjille!

liisa