PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Sisäänkirjautuminen


Heikki Koskela
30.11.09, 11:41
Huomasin vasta nyt, että kirjauduttuani sisään pysyn kirjautuneena niin kauan kuin Suku Forum on auki. Kun suljen katselun kirjautuminen päättyy ja on uudelleen kirjauduttava, jos palaan takaisin samana päivänä. Toiminto on mielestäni hyvä. Olen joskus unohtanut kirjautua ulos ja kirjautuminen on ollut voimassa vielä tuntienkin jälkeen -jopa seuraavaan päivään. Käytän joka kerta "Muista minut"- valintaa.

Onko tämä nyt pysyvä tilanne?

Juha
30.11.09, 11:58
Itse olen kotikoneeltani ollut kirjatuneena suurin piirtein vuoden verran putkeen. Joskus tosin kirjaudun tietoisesti ulos kokeillakseni jotain yksityiskohtaa.

Mutta periaatteessa tuon kirjautumisen pitäisi evästeiden avulla pysyä voimassa ties kuinka pitkään



Juha

Make
30.11.09, 12:51
Itse olen kotikoneeltani ollut kirjatuneena suurin piirtein vuoden verran putkeen. Joskus tosin kirjaudun tietoisesti ulos kokeillakseni jotain yksityiskohtaa.

Mutta periaatteessa tuon kirjautumisen pitäisi evästeiden avulla pysyä voimassa ties kuinka pitkään



Juha

Samaa keskustelua käydään Yleistä -keskustelussa, laitan nyt tänne uudelleen, että esimerkiksi Firefoxissa pitää evästeiden sallimisen ohella on pois päältä valinta, joka poistaa evästeet kun selain suljetaan. IE:stä ja muista selaimista en tiedä. Tuo pudotusvetovalikko löytyy Firefoxissa samalta asetuslehden alalehdeltä kuin evästeiden salliminen.