PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Miksi...


skoykka
07.08.09, 20:34
... sain tällaisen vastauksen, kun yritin vastata johonkin kysymykseen?
Olenko joutunut jäähylle? :rolleyes:

"sinulla ei ole lupaa päästä tälle sivulle. Tähän voi olla useitakin syitä:

Käyttäjätililläsi ei ehkä ole riittävästi oikeuksia tämän sivun käyttöön. Yritätkö muokata jonkun muun kirjoittamaa viestiä, päästä ylläpitosivuille tai jollekin muulle rajatulle alueelle?
Jos yrität lähettää viestiä, käyttäjätilisi on ehkä poistettu käytöstä, tai se voi vielä odottaa aktivointia."

Päivi H
07.08.09, 22:51
Tuo tulee eteen ainakin silloin, kun yrittää vastata olematta kirjautuneena.
ph

skoykka
08.08.09, 05:33
Olin kirjautuneena ja pystyin vastamaan toiseen juttuun.:rolleyes:

Juha
08.08.09, 07:03
Lähetätkö alareunasta löytyvällä linkillä lisää tietoa ylläpidolle siitä, mitä olit tarkalleen tekemässä?


Tutkitaan.

Tällä hetkellä ei jäähyläisiä ole :)

Suomen Sukututkimusseura
Juha Vuorela
Suku Forumin moderaattori

ristojohannes
08.08.09, 07:25
Minulle on ainakin pariin otteeseen tullut vastaavanlainen ilmoitus.
Olen kirjautunut uudelleen.
Ilmeisesti minulle on annettu määräaikaiset Forumin jäsenoikeudet.

skoykka
08.08.09, 07:58
Minun ei tarvinnut kirjautua uudelleen. Yritin kysyä Matti Lehtiöltä 'vanhoista paikkakunta- ja kirkkokorteista'. Kun en päässyt sinne kirjoittamaan, niin lähetin hänelle yksityisen viestin. Muuten ohjelma toimikin hyvin, vain tuossa yhdessä kohdassa tökki.

Erkki Järvinen
08.08.09, 12:06
Kyseinen juttu on esiintynyt joskus minullakin mutta en yhtään muista missä tilanteessa, asialla en ole päätäni vaivannut olisiko joku toimintavirhe kysymyksessä, ei kuitenkaan mitään sen ihmeellisempää.

Make
10.08.09, 18:46
Kas kas.... minulle tulee sama ilmoitus kun yrittää vastata tuohon Martin postikorttijuttuun! Muualla ei ongelmaa!

LISÄYS: Näyttää koskevan minulla kaikkia KIRPPUTORIN viestejä. Ei oikeutta vastata!

admin
11.08.09, 12:33
Minun ei tarvinnut kirjautua uudelleen. Yritin kysyä Matti Lehtiöltä 'vanhoista paikkakunta- ja kirkkokorteista'. Kun en päässyt sinne kirjoittamaan, niin lähetin hänelle yksityisen viestin. Muuten ohjelma toimikin hyvin, vain tuossa yhdessä kohdassa tökki.

Kirpputori ei ole varsinainen keskustelualue ja tästä syystä on vastauksia laitettava joko sähköpostiin tai PM-viestinä. Tästä syystä ette pystyneet vastaamaan viestiin!

Minulle on ainakin pariin otteeseen tullut vastaavanlainen ilmoitus.
Olen kirjautunut uudelleen.
Ilmeisesti minulle on annettu määräaikaiset Forumin jäsenoikeudet.

"Määräaikaisista oikeuksista" ei ole kyse. Kts. ed. kommentti.

Kas kas.... minulle tulee sama ilmoitus kun yrittää vastata tuohon Martin postikorttijuttuun! Muualla ei ongelmaa!

LISÄYS: Näyttää koskevan minulla kaikkia KIRPPUTORIN viestejä. Ei oikeutta vastata!

Make oli siis oikeilla jäljillä!

Jos lukisitte "Kirpputorin" ensimmäistä viestiä (Lue ennen ilmoituksen kirjoittamista – Läs före du skriver din annons!) niin tästä on kyllä kerrottu: "Ilmoituksiin ei voi vastata täällä, vaan yksityisesti viestin lähettäjälle sähköpostilla tai forumin yksityisviestillä (PM-viesti) tai muulla ilmoittajan esittämällä tavalla. Tämä siksi, että kirpputori ei täyttyisi erilaisilla vastauksilla, joilla ei ole pysyvää arvoa."

Sivun alareunassakin pitäisi löytyä "Posting rules" tms. viestilaatikko jossa ilmoitetaan minkälaisia oikeuksia on eri toimintoihin ko. alafoorumissa.

Hasse

ristojohannes
11.08.09, 13:11
Sen verran vielä tähän asiaan.
Yllä kerrottu ilmoitus on minulle tullut joskus, kun olen katsonut jonkun Forumilaisen käyttäjätietoja.
Kirpputorista ei ole mielestäni ollut kysymys.

admin
11.08.09, 13:27
Sen verran vielä tähän asiaan.
Yllä kerrottu ilmoitus on minulle tullut joskus, kun olen katsonut jonkun Forumilaisen käyttäjätietoja.
Kirpputorista ei ole mielestäni ollut kysymys.

Ilmoitus voi tulla mikäli yrittää katsoa sellaista tietoa johon ei ole oikeutta.

mikäli kyseessä on käyttäjän tietojen epäonnistunut katsominen
selaimesi ilmoittaa palvelimelle ettet ole kirjautuneena sillä hetkellä (ei rasti "Muista minut" ruudussa/selaimen evästeet ovat korruptoituneita)
mikäli kyseessä on uusi rekisteröitynyt käyttäjä joka ei ole vielä käynyt hyväksyntäprosessin läpi voi olla ettei ole oikeuksia profiilin katsomiseen
jos viestiin ei pysty vastaamaan
elaimesi ilmoittaa palvelimelle ettet ole kirjautuneena sillä hetkellä (ei rasti "Muista minut" ruudussa/selaimen evästeet ovat korruptoituneita)
sinulla ei ole kirjoitusoikeutta ko. alafoorumiin (esim. Kirpputori)