PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Uskaltaako kysäistä päivityksistä?


Kaija P-R
01.08.09, 18:41
Onkohan Hiskin päivitykset jääneet kokonaan unholaan? Tiedän kyllä että vapaaehtoistyötä ei saisi kiirehtiä, mutta itsekin entisenä tallentajana odotin innolla milloin tallennukseni tulee Hiskiin ja tulihan ne melko piankin (muistaakseni Laila Malinen oli henkilö, joka auttoi minua tallentamaan oikein). Nykyään ei juuri päivityksiä ole ollut, eikä niistä vastaava henkilö näytä edes vastaavan hänelle esitettyihin viesteihin. Olisi kiva tietää missä vaiheessa ollaan menossa tallennuksissa vai onko ne jäädytetty toistaiseksi?
Tuntuu siltä että sukuforumin tulon jälkeen päivitykset ovat hidastuneet.
Näin kesäaikaan mökiltä olisi kiva päästä jatkamaan harrastusta ja siihen Hiskiä juuri tarvitsee.
Ei tarvitse laittaa viestiä kuten viimeksi, että tule mukaan tallennushommaan, sillä olen jo sitä tehnyt.
Haluaisin vain tietää missä ollaan menossa. Herättääkö keskustelua?

Lomaterveisin

Kaija P-R

KirsiL
01.08.09, 19:04
Lähetin Piippolan haudatut Hiskiin siirrettäviksi kesäkuun alussa, kuittasivat saapuneiksi. Kesällä tietysti ovat verkkokannan päivittäjätkin lomillaan, joten toivossa elellään.

Kirsi

Kaija P-R
01.08.09, 20:07
Kiitti tiedosta, juuri tällaisia tietoja on kiva saada. Teet tosi hienoa työtä!

t. Kaija P-R

Jäppinen
06.08.09, 19:40
Hei

Olen myös "noita" Hiski-tallentajia.Olisin ollut valmis jatkamaan mutta kun tämä näyttää "tökkivän" pahasti niin siirryin Varkauden seudun sukututkijoiden tallentajaksi,nyt sielläkin näyttää "tökkivän",ei saada tallenttuja tietoja nettiin.
Olisiko tässä apua "passivisista" henkilöistä?
Mehän olemme kaikki kovin innokkaita saamaan selville sukumme joten apu muiltakin olisi tarpeen.Kaikki kynnelle kykenevät mukaan talkoisiin.
Kaunista loppukesää
Hannele Jäppinen

KirsiL
14.08.09, 21:08
Tänään oli päivitetty! Ainakin Piippolan osalta olivat päässeet verkkoon.

http://hiski.genealogia.fi/historia/mfi/20090814.html