PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Petter Lundin f 1794


admin
30.08.07, 16:20
Hej på er
Jag har ett delikat problem, Finland är stort ;-)
Det enda jag har på min mf mf far är att han heter Petter Lundin och är född i Finland 1794.

Jag har en annan anfader som heter Anna Lovisa Lundin som var över i Finland ett par år i Tammerfors och sedan flyttade tillbaka.

Petter Lundin var farfar till Anna Lovisa.

Så det enda jag har att gå efter är att Anna Lovisa var över till släkten och hälsade på.

Vad finns att söka gällande Tammerfors ?

mvh Tommy Andersson Slite på Gotland


More... (http://finlander.eget.net/showthread.php?t=4477&goto=newpost)

------
Finlander forumissa ylläoleva viesti kirjoitettiin hijattain. Näette koko viestin klikkaamalla ylläolevaa linkkiä. Mikäli vastaa tähän viestiin Suku foumissa kysyjä ei välttämättä lue vastausta. Olisi siis parasta vastata tähän kysymykseen Finlander forumissa.

Denna fråga postades nyligen på Finlander forumet. Du ser hela meddelandet genom att klicka på länken ovan. Om du svarar på meddelandet här i Suku forum kommer troligen inte den ursprungliga frågeställaren att se svaret. Svara därför helst på detta meddelande i Finlander forumet.