PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Kulju | Alajärvi | Saukonperä (?) | Hilja Johanna Kulju s. 17.2.1885 | => Kytölä


carita Saviaro
28.08.07, 09:11
Hei yritän jäljittää äitini äidin sukua.
Tieotni mukaan Hilda Johanna os Kulju (tietoni mukaan) synt. 17.2.1885 Alajärvellä Saukonperän kylässä. Päässyt ripille 1901 Tampereen seurakunnassa sukunimellä Kytölä

Alajärven seurakunnan syntyneissä ei ole merkattuna 1857 jälkeen syntyneitä

Pystyyköhän kukaan auttamaan?
Carita

kkylakos
28.08.07, 11:59
Alajärven seurakunnan syntyneissä ei ole merkattuna 1857 jälkeen syntyneitä.

Ilmeisesti tarkoitat, ettei syntyneitä ole Hiskissä kyseisen vuoden jälkeen? Alajärven kastetut on mikrofilmattu vuoteen 1866 (http://www.hiski.fi/seurakunnat/srk?CMD=SRK&ID=5&TYPE=HTML&LANG=FI) ja veikkaisin, että myöhemmät vuodet löytyvät mikrokorteilla Kansallisarkistossa ja mahdollisesti Vaasan maakunta-arkistossa (jota en tunne). Jos sinulla ei ole mahdollisuutta tutustua näihin itse, tai pyytää jotain muuta tarkistamaan kastemerkintää, voit pyytää virkatodistuksen seurakunnasta.

Heikki Koskela
28.08.07, 16:51
Hei Carita

Minulla on kotona mm. vuoden 1885 kastettujen mikrokortit. Mutta en löytänyt pikakatselulla helmikuulta mainitsemaasi henkilöä. Jatkan kuitenkin etsintää ja syntymäajan peruteella pääsen saman vuoden rippikirjaan, joka sekin on minulla mikrokortilla. Jos löydät tarkennuksen syntymäaikaan, niin voin auttaa johonkin suuntaan.

Jatkan kuitenkin etsintää kastettujen luettelosta hetikohta.

carita Saviaro
28.08.07, 17:51
Hei Heikki Koskela

Valitettavasti minulla ei syntymäajasta muuta tietoa kuin 17. helimikuuta 1885 Hilda Johanna on päässyt ripille Tampereen seurakunnassa 12.toukokuuta 1901. Rippitodistuksessa on sukunimi Kytölä. Äitini kylläkin mainitsi sukunimeksi Kulju Olisikohan se sittenkin talon nimi?
terveisn Carita