PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Kari | Anna Emilia Kari, s. 3.7.1877


Sirsalo
25.08.07, 16:54
Tervehdys kaikille! Olen uusi tässä forumissa ja muutenkin tutkimukseni on vasta alussa. Olisikohan kukaan Hämeen suunnalla törmännyt otsikossa mainittuun Anna Emiliaan? Syntymäpaikka voisi olla Urjala, Kalvola tai jokin muu lähikunta.

Sariainen
01.09.07, 09:17
Hei !
Minulla ei ole Anna Emiliaa tiedoissani, mutta Victor Valentin Kari ent. Kortell s.26.02.1881 syntymäpaikka ehkä Pori ? Hän asui ilm. myöhemmin Kanadassa?! Mies muutti kuitenkin v.1939 Turkuun. Vaimo oli Aino Juhontr. Kari os. Virtanen s.08.05.1886 Nastola. He erosivat aikanaan.

Olisiko tästä yhtään apua. Jos vaikka kyseessä olisi sukulaisperhe. Suunnilleen samalle suunnalle ainakin mennään.
Toki kyseessä saattaa olla aivan eri suku... mutta ainahan voi kokeilla.
Terv. SARIAINEN :rolleyes:

karisalm
01.09.07, 14:31
Hei

Anna Emilia Annantytär s. 3.7.1877 Urjala Perho
äiti Anna Loviisa Juhontytär s. 28.8.1854 Urjala Salmi, pso Kustaa Abrahaminpoika Kari s. 8.10.1860 (rippikirja) torppari Karin torpassa Urjalan Perhon kylässä.

Terveisin Esko Karisalmi

Sirsalo
01.09.07, 17:45
Kiitos molemmille vastaajille! Luulenpa, että karisalmen tieto on se napakymppi, jota olen sokkona haeskellut. Esivanhempani ovat muuttaneet ahkerasti edestakaisin Urjalan ja Kalvolan välillä. Tämä Anna Emilia vihittiin myöhemmin seppä Heikki Juhonpoika Salosen kanssa, joka oli syntynyt Kalvolassa.
Poriin tai Nastolaan en ole löytänyt yhteyksiä, mutta mistäpä sitä tietää mitä vielä esiin tupsahtaa.

Sirsalo