PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Siirtokarjalaisten osoitehakemisto


Terhi L.
18.04.09, 18:14
Tietääkö joku mikä on vikana, kun seuran sivujen hakemistossa oleva Siirtokarjalaisten osoitehakemisto ei toimi? Väittää vaan, että on jatkuvasti kovaa ruuhkaa...:rolleyes:

terveisin,
Terhi L.

Nuutiska
28.12.09, 03:58
Onko mahdotonta saada k.o. sivustoa toimimaan? Sivut ei ole auenneet kuukausiin! :eek: Jäsenmaksua vastaan pitää saada luvatut sivut auki.

Siirtokarjalaisten tie osoitehakemisto (1970) (http://web.genealogia.fi/asp/siirtokarjalaiset1.asp). = http://web.genealogia.fi/asp/siirtokarjalaiset1.asp antaa tulokseksi seuraavaa:

“The page cannot be displayed- There are too many people accessing the Web site at this time. jne jne “

Edellä oleva sivuston väittämä ei voi pitää paikkaansa. En usko, että sivuilla olisi nyt aamuyöllä käyttäjäruuhkaa!

Mikä tuo tuommoinen "web.genealogia.fi" on? :confused::(:mad:

Risto Toivonen
28.12.09, 08:14
Myös suomalaiset nimenmuutokset olisi hyvä saada taas näkyviin.
Niistäkin kun tulee sama ilmoitus.

Irkku
28.12.09, 15:00
Taitavat olla nämä sivujen vapaaehtoiset ylläpitäjät joululomilla. Tosin aika pitkältä tuntuu joululoma, jos ei ole ollut toiminnassa kuukausiin.

Ei kyllä vanha hautakivitietokantakaan toimi. Se on parempi kuin uusi.

Taidan toivoa tinaa valaessa, että vanhat hyvät sivut palautetaan, kunnes uudet toimivat moiteetta. Vanhat olivat hyvät ja selkeät

Irkku

Juha
28.12.09, 15:16
Jaaha, vaatimuksia pukkaa :)


Ensinnäkin me seuran vapaaehtoistyöntekijät emme välttämättä päivystä koneidemme äärellä 24 tuntia vuorokaudessa vuodet läpeensä. Meiltä saattaa jäädä yhtä ja toista tekemättä tai huomaamatta. En valitettavasti ainakaan itse ollut noteraannut tuota taannoista Terhin asiallista kommenttia. Enkä ole itse tuota tietokantaa tarvinnut vähään aikaan, joten sitäkään kautta en huomannut sen olevan ns. alhaalla.

Yritän katsoa viimeistään tänä iltana, mitä voisin itse asialle tehdä.

Toivoisin arvoisilta seuramme jäseniltä hieman hillitympää kielenkäyttöä vapaaehtoistyöntekijöitä kohtaan. Suoranainen piruilu "joululomilla" jne ei kyllä innosta ainakaan itseäni uhraamaan yhtään enempää omaa aikaani yhteiselle hyvälle.

Jos on aikaa, niin toiminnanjohtajaan voi olla yhteydessä ja kertoa mitä haluaa tehdä.


Suomen Sukututkimusseura
Juha Vuorela

mwallen3
28.12.09, 15:53
Olen vielä vihreä tällä sukututkimussaralla ja tietoa saan aika satunnaisesti. Tämän kirjeenvaihdon seurauksena löysin linkin http://www.genealogia.fi/hakem/ . Siinä on mielenkiintoisia linkkejä ja kyllä tuo siirtokarjalaistenkin linkki varmaan lähtee toimimaan, kunhan joku ehtii käydä toimimattoman palvelimen kimppuun.

Kiitokset kaikille vapaaehtoisille toimijoille ja muillekin toimijoille ja Hyvää Uutta Vuotta 2010. Harva yhteisö toimii näin hienosti vapaahtoisin voimin.
Kiitos menneestä vuodesta 2009!
Marja-Liisa

Irkku
28.12.09, 22:56
Lukuunottamatta Nuutiskaa tässä ketjussa ei kukaan ole vaatinut mitään.

Ei kukaan tässä ketjussa myöskään ole ketään vapaaehtoista vaatinut olemaan paikalla 24 tuntia/vuorokaudessa.
Jokainen on vain kertonut, mikä sivu/sivusto ei toimi.

En ole ymmärtänyt, ettei täällä saa kehua vanhoja sivuja. Se oli minun osaltani viimeinen kerta.

Vuorelalle voin kertoa, että olen osallistunut jo kauan, kauan sitten Hiskin tallentamiseen, 2 isoa seurakuntaa tuli tallennettua.
Katson, että se on riittävä osallistuminen SSS:n hommiin yhdeltä jäseneltä. Joskus olen miettinyt, tallentaisinko vielä lisää. Tämän jälkeen en enää mieti.

Jokainen lukija päätelköön itse, mitä ne hillytymmät käytöstavat itse kunkin kohdalla ovat.

Vaikenen luultavasti lopullisesti.
Irkku

Seppo Niinioja
28.12.09, 23:06
Lopettakaa jo tuo joutava urputus. Juhana tai Hassena olisin jo pistänyt pillit pussiin ja ehkä he vielä pistävätkin. :mad:

PVuorio
28.12.09, 23:15
Lopettakaa jo tuo joutava urputus. Juhana tai Hassena olisin jo pistänyt pillit pussiin ja ehkä he vielä pistävätkin. :mad:


Hej Seppo

Älähän nyt noin sano. Tulee niin nostalginen olo kun lukee tuota urputusta.
Ihan kuin vanhat SukuBBS ajat olisivat palanneet. Joskus kaipasin sen ajan(tosin muunlaisia) viestejä. Jotkut asiat eivätkä ihmiset (yleensä) muutu.

t Pertti

Juha
29.12.09, 07:03
Valitettavasti eilisillan aikana ei löytynyt ratkaisua siirtokarjalaisten hakemistoon. Kuten joku tuossa edellä arveli, on kyse tietyn palvelimen toimimattomuudesta.

Jatkamme ehjäämistä


Suomen Sukututkimusseura
Juha Vuorela

Päivi V
29.12.09, 18:20
Yritin hakea merimieshaulla henkilöitä. Ei toimi sekään.

Päivi V

Juha
29.12.09, 18:29
Johtuu samasta palvelinongelmasta.

Toivottavasti asia saadaan kuntoon piakkoin. Olen infonnut asianosaisia jutusta eilen ja nyt siis odotellaan toimenpiteitä.


Juha

Nuutiska
05.01.10, 15:09
Johtuu samasta palvelinongelmasta.

Toivottavasti asia saadaan kuntoon piakkoin. Olen infonnut asianosaisia jutusta eilen ja nyt siis odotellaan toimenpiteitä.


Juha

Hienoa, nyt toimii!:)