PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Barack Obama suomalainen?


Juha
01.04.09, 07:18
http://www.aamulehti.fi/uutiset/ulkomaat/138074.shtml


t. Juha

Kivinen
01.04.09, 08:24
Juha, että oli hyvä!

Juha
01.04.09, 08:30
Kannattaa tehdä se "ilmainen testi".

Aamulehti on osannut tehdä homman loppuun asti ja vitsi ei jää kesken :D:

Kivinen
01.04.09, 08:40
Minun piti lukea se! Vuonna 1983 Pertti Pesonen haastatteli minua.

Myös minun kuva oli, että Aamulehti useita kertoja!

TeijoN
01.04.09, 20:46
Hupaisaa että meidän pitää kaikista maailman mahtavista löytää joku suomen sukuinen vaikka väen vängällä! Johan itse Lipponen on todistanut sukunsa olevan liki Aatamin esivanhempia ! En tiedä mihin raja pitäisi panna ? Eräs tuttuni on "löytänyt" esivanhempiaan jopa 1100-luvulta ! Kuninkaallisia tietenkin, en nyt ole ihan vakuuttunut. Mutta pääasia että päästään haluttuun tulokseen. Kiva kuitenkin lukea kaikkea alaan liittyvää.Pois turha tosikkomaisuus!

Lasse1951
01.04.09, 21:33
Mielenkiintoinen tämä maailma tänäpäivänä.

Tämä Barackin sukulaisuus leviä myöskin FaceBookissa, ja sen mukaan olen hänen 4.s serkku;;-)
Ihmetyttää kuitenkin miten, koska sen mukaan iso-iso isän isä ja äitikin olisivat olleet irlantilaisia, ja kyseinen iso-iso-iso isä olisi syntynyt vain 3 vuotta ennen isäni... Mutta aprillipäivä on vain kerran vuodessa.

Lasse Holm

Heikki Koskela
02.04.09, 05:45
Hupaisaa että meidän pitää kaikista maailman mahtavista löytää joku suomen sukuinen vaikka väen vängällä! Johan itse Lipponen on todistanut sukunsa olevan liki Aatamin esivanhempia ! En tiedä mihin raja pitäisi panna ? Eräs tuttuni on "löytänyt" esivanhempiaan jopa 1100-luvulta ! Kuninkaallisia tietenkin, en nyt ole ihan vakuuttunut. Mutta pääasia että päästään haluttuun tulokseen. Kiva kuitenkin lukea kaikkea alaan liittyvää.Pois turha tosikkomaisuus!

Huhtikuu on siis alkanut oikein mukavasti vailla viranomaisvakavuutta. Minä kävn katsomassa Obaman liittyvää aprillipilaa myös. On kovin vaikea asaada hänestä ainakaan suomalaisten sukulaista. Vaan kukapa sen varmaksi tietää.

Mitä tulee Teijon mainitsemaan Lippos-tutkimukseen on sen todenperäisyys toteamatta varmuudella. Lipponen ei ole itse asiaan paneutunut. Kyllä tutkimuksen on tehnyt toinen. Hän vetoaa tehtyyn tutkimukseen. En kuitenkaan olisi valmis teilaamaan ko tutkimusta nollaksi. Se periaatteessa voi olla oikein. Ja jos ihan rehellinen olen, niin käsitykseni on samansuuntainen kuin tehty tutkimus. Sen tutkimuksen todistaminen vääräksi lienee vaikeampi kuin todistaminen oikeaksi. Epäilys on aina helppo lausua mutta usein vaikea todistaa.

TeijoN
02.04.09, 08:57
Heips !
Lippos juttuni oli ns. kevennys ! En ole kovin tarkkaan kaikkia juttuja aiheesta edes lukenut joten ei ehkä pitäisi revitellä asioilla joihin on uhrattu aikaa sekä vaivaa tosimielellä.Kaikenkaikkiaan sukufoorumin lueskelu on ollut erittäin avartavaa kun kaikki vanhemmat sukulaiset ovat tarinoineen jo poistuneet eikä lähipiirissä ole asiasta kiinnostuneita.
Virpojia odotellessa, hyvää kevättä kaikille!
TeijoN

tellervoranta
02.04.09, 09:18
Minulle kun asia on selvä kuin pläkki :p:. Ei tarvitsisi muuttaa kuin profiilikuvaa, niin kaikki uskoisivat sukulaisuuteni.

By the Way....olen toisen iiiihaaanan Pertti Pesosen ( TV) vanha
ope ja törmäilemme toisiimme onneksi silloin tällöin :):)

Heikki Koskela
02.04.09, 10:56
Heips !
Lippos juttuni oli ns. kevennys ! En ole kovin tarkkaan kaikkia juttuja aiheesta edes lukenut joten ei ehkä pitäisi revitellä asioilla joihin on uhrattu aikaa sekä vaivaa tosimielellä.Kaikenkaikkiaan sukufoorumin lueskelu on ollut erittäin avartavaa kun kaikki vanhemmat sukulaiset ovat tarinoineen jo poistuneet eikä lähipiirissä ole asiasta kiinnostuneita.
Virpojia odotellessa, hyvää kevättä kaikille!
TeijoN

Hyvää kevättä Teijolle ja muille kevättä odottaville. Kuunnellaan kevään tuloa ja tinttien laulua rentotunein mielin ilman Fortumin bonuksia.

Toivottaa Don Quijote ja Rosinante.