PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Nykyiset tautiluokitukset


tellervoranta
17.02.09, 14:26
Tutkijan löytämät taudit, mitkä kirjautuvat oppikoulussa :D::eek::D:

päänsärkyä
särkyä päässä
päässä särkyä
särkyä päällä
päästä särkyä
särky päässä
päätä särki
särki päätä
särki päässä

asia ei mitenkään liity kirjaamiini pitäjiin....olenhan matikoita narraamassa.

K-Erik
17.02.09, 20:15
Särki on ihan hyvä kala vaikka nyt matikoita kalastetaankin. Matikkalukuni tällä hetkellä 24.

Kataja
17.02.09, 20:20
Syö särkeä, se kasvattaa järkeä. Ja nostaa matikkanumeroa?
Marjatta

Julle
18.02.09, 16:36
< Syö särkeä, se kasvattaa järkeä. Ja nostaa matikkanumeroa? >

Itse asiassa hienolta nimeltään matematiikka, jota pitäisi oikeastaan peruskoulussa kutsua laskennoksi, auttaa kehittämään henkilön ongelman ratkaisutaitoja. "Jos matikan kuvitelmat nyt menivät särki, ne voi ehjätä!"

Sanoilla leikkien

Seppo Niinioja
18.02.09, 18:00
Verkmästare tietysti kirjoitetaan nykyruotsiksi värkmästare eli nämä lienevät särkyihin erikoistuneita lääkäreitä.:confused:

Seppo N.

K-Erik
18.02.09, 19:02
Pitänee vähäsen vielä ojentaa muita, haukkuahan ei saa. Mestareita on monenlaisia, itse lasken periytyväni suomukalan kalastajalta ja matikka-juttu tulee ihan Lieksasta asti emännän ilmaisun myötä. Nyt muuten luku on jo taas noussut parilla pykälällä, mihinkä joudunkaan mateiden kanssa. Ja nykyruotsi on niin uudenlaista, ettei perässä pysy
Värkmästare hit o huvudvärk dit - tohtoreitahan ovat kumpikin jos ovat.

tellervoranta
18.02.09, 19:34
Minulla on särkyä päässä enkä jummarra allaolevaa suurta viisautta :D::eek::D:

Verkmästare tietysti kirjoitetaan nykyruotsiksi värkmästare eli nämä lienevät särkyihin erikoistuneita lääkäreitä.:confused:

Seppo N.