PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Tengström, Paavo Uljas, Viipuri


Inkku
23.10.08, 16:48
Kyselyistä huolimatta en ole löytänyt vanhempia Viipurilaiselle Paavo Uljas Tengströmille (s.7.2.1904). Tietääkö kukaan? Syntymäpaikkakuntakaan ei ole tiedossa.
Vaimo oli Martta Maria Pulkkinen (s.10.3.1907 Viipuri, k.17.5.1943 Viipuri), olivat vihityt 1.9.1928 ja heillä oli 5 lasta...

:confused:

Tapani Kovalaine
23.10.08, 19:43
On kyllä kerrassaan pieni ihme, jos seuraava pariskunta ei osoittaudukaan Paavo Uljas Tengströmin vanhemmiksi, sillä heillä oli iso perhe Viipurissa ja kaikilla lapsillaan oli kaksi etunimeä ja Uljas oli Viipurin Karjalassa paljon yleisempi kuin muualla Suomessa ja kun 46-vuotias synnyttäjä sai Uljaan v. 1900 Viipurin maalaiskunnassa, niin miksikäs ei v. 1904 Viipurin tuomiokirkkoseurakunnassakin.

Työm. Karl Josef Tengström v. Wilhelmiina Korhonen 40 v (vuonna 1898).

Olen varautunut pieneen ihmeeseen...

Inkku
23.10.08, 20:57
Tämä Karl Josef on kyllä tullut vastaan useamman kerran ja olen sitä samoin veikkaillut isäksi, mutta jos jostain saisi varmuuden...

Mirrukka
31.01.09, 12:33
Hei Inkku!

Olen uusi jäsen enkä ole harrastanut sukututkimusta, mutta se kiinnostaa kovasti. Minulla on tietoja Paavo Uljas Tengströmin lapsista ja joitakin vanhoja valokuvia. Oletko sukua?

Mirrukka

Inkku
02.02.09, 15:19
Hei, Mirrukka!

En ole sukua, olen koittanut kaivella tietoja ystävälleni, jonka äiti on omaa sukua Tengström. Ehdottomasti tiedot ja valokuvat kiinnostavat!!

Mirrukka
05.02.09, 17:41
Inkku!

Jos ystäväsi äidin nimi on Pirjo tai Arja olemme serkuksia ja hän voi ottaa yhteyttä minuun tänne Turkuun. Hän kyllä tietää kehen.

Terveisin Mirrukka :)