PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Toimiiko Etsi-toiminto?


eeva häkkinen
27.03.18, 09:55
Olenko ainoa, jolla haku forumilta ei toimi ja mitä siinä tapauksessa teen väärin? Silloin tällöin kokeilen, mutta tulos on aina "ei löydy". Äsken kokeilin jopa hakusanoja Haku ja Etsi samalla tuloksella. eli en tiedä, onko asiasta ollut aiemmin puhetta. Linux & Chromium.

kkylakos
27.03.18, 11:36
Kokeilin äsken kirjoittamalla hakusanaksi Genos ja jättäen muut kentät oletusasentoon. Tuloksia tuli runsaasti eikä ongelmia ole ollut aiemminkaan.

eeva häkkinen
27.03.18, 14:16
Kokeilin samaa ja nyt sain palautteena kaksi viestiketjua, joista toinen tämä ketju. Kokeilu hakusanalla Hotti tuotti taas tavallisen vastauksen:

Haulla ei löytynyt tuloksia. Varmista, että kaikki sanat on kirjoitettu oikein, kokeile eri hakusanoja, tai muuta hakuehtoja.

Olen kokeillut useilla sanoilla, joita tiedän viesteistä löytyvän, ja erilaisilla asetuksilla. Onkohan siinä joku rajaus, jota vanhempia ei haeta? Tuo äskeinen palaute oli kuitenkin ensimmäinen vuosiin, joka on palauttanut jotakin muuta kuin "ei löydy".

JaskaS
27.03.18, 14:48
Hakusanalla Hotti löytyi 20 viestiketjua ja 59 viestiä.
Yhdistelmä: W7 & Firefox

:) Jaska

JHissa
27.03.18, 15:01
Hakusanalla Hotti löytyi 20 viestiketjua ja 59 viestiä.
Yhdistelmä: W7 & Firefox

:) Jaska
Sama tulos myöskin Linux & Firefox, joten olisko jokin Chromiumin asetuksissa väärin. Kokeile aluksi jollakin toisella selaimella.

kkylakos
27.03.18, 16:24
Onkohan siinä joku rajaus, jota vanhempia ei haeta? Tuo äskeinen palaute oli kuitenkin ensimmäinen vuosiin, joka on palauttanut jotakin muuta kuin "ei löydy".
Onko sinulla vasemmalla keskellä valinnat "Miltä ajalta tahansa" & "ja aiemmat"?

eeva häkkinen
28.03.18, 09:06
Kyllä tuo aika-asetus löytyy Etsi-ruudusta. Myös viimeisellä valinnalla "1 vuosi tai aiemmin" sama tulos. Olin kyllä kokeillut kaikkia asetuksia ennen kuin läksin kyselemään, mutta kun näyttää muilla toimivan, täytyy lähteä testaamaan muita käyttiksiä/selaimia/asetuksia. Mulla on ennenkin ollut sellaista oireilua, että etusivun toimintovalikko on erilainen riippuen käyttiksestä ja selaimesta, niin että on joutunut katseluympäristön valikoimaan sen mukaan.

Kiitos avusta kaikille kokeilleille!