PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Valkeapään suku


Pipa
17.08.08, 14:51
Haluaisin tietoja Valkeapään suvusta sekä sukua tutkivista henkiöistä. Suku on todennäköisesti lähtöisin Parikkalasta.

A.Salminen
18.08.08, 12:14
Hei !

Parikkala luultavasti osuu hyvinkin oikeaan,sillä juuri eilen selailin äitini valokuvia ja löysin sieltä erään Valkeapään pariskunnan kihlakuvan -60 luvulta.
Takana lukee valokuvaamo Mortensen ,Parikkala.
Onnea etsintöihin..


t.A.Salminen

Timo Valkeapää
21.08.08, 12:06
Haluaisin tietoja Valkeapään suvusta sekä sukua tutkivista henkiöistä. Suku on todennäköisesti lähtöisin Parikkalasta.
Olen Timo Valkeapää ja kymmenisen vuotta harrastanut sukututkimusta. Isäni oli Viljo Valkeapää s. Viipurissa, hänen isänsä s. Pietarissa ja hänen isänsä Matti Valkeapää Parikkalan kesusmaan kylässä.

timo.valkeapaa*pp.inet.fi

perttiakokko
06.06.09, 09:44
Haluaisin tietoja Valkeapään suvusta sekä sukua tutkivista henkiöistä. Suku on todennäköisesti lähtöisin Parikkalasta.
Lapissa, Enontekiöllä on saamelaistuneita Valkeapäitä. Olen kuullut, että he ovat juuriltaan myöskin karjalaisia.

t. perttiakokko Hetasta

loikari
31.08.09, 19:07
Tutkiessani isäni (Loikkanen, Vilpponen, Kokkonen, Haakana, Turakainen...) sukujuuria Parikkalan Kesusmaalla ja Skinnarniemessä olen törmännyt Valkiapää/Valkeapää nimiin niin Parikkalan Kesusmaalla, Maironiemessä, Rautalahdella, Savikummussa ja Tyrjällä.
Tiedostoissani n. 250 henkilöä...
t: Ari L.:)

anjakaarina
18.07.10, 13:25
Hei! Oletkos törmännyt Kirvun Haakanoiden sukujuuriuin?

loikari
18.07.10, 18:06
Ei Kirvun Haakanoita.
Tiedostojeni Haakanat (76) asustaneet Parikkalan Joensuussa, Kesusmaalla ja Rasvaniemessä. Eräs Haakana-Sonni perhekunta tosin Jaakkiman Harviasta 1720-luvulta...(Erich Bengtss: Hagana & Maria Clemetsdr Sonni)

anjakaarina
12.10.10, 07:40
Ovatko nuo tiedostosi 76 saatavissa...Haakanat etsivät yhteistä esi-isää.Parikkalan Joensuu ja Kesusmaa -linja mukana