PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Seuran salasanoista


Antti Järvenpää
18.06.17, 17:28
Vuoden alussa sähköpostitse tuli kaikenlaisia salasanoja. Olisin nyt mennyt nimenmuutos tietokantaa, ja matkalla kysellään kaikenlaisia salasanoja, mutta mitkään saamani yhdistelmät eivät päästä minua sinne nimesmuutoskantaan asti.

Mitähän tunnuksia oikein missäkin pitäisi käyttää?

Antti Järvenpää
18.06.17, 17:34
Siinä sukunimi tietokantaan mentäessä tulee teksti:

Kirjaudu osoitteeseen apps.genealogia.fi:80
(alla harmaalla) Salasana lähetetään salaamattomana.

Jos tuohon laittaa minkä hyvänsä saamani tunnus - salasana yhdistelmän, niin ei yksikään toimi.

Juha
18.06.17, 17:47
Toistaiseksi seuralla on käytössä kaksi tunnus/salasana-yhdistelmää.

Toisilla mennään Sukuhakuun ja toiset (ne jotka ovat Genoksen osoitekentässä) toimivat kaikkialla muualla.

Löydät tuon nimimuutostietokannan kaikki tiedot nykyään Sukuhaun kautta, joten kannattaa kirjautua sinne. Sukuhaun tunnukset on lähetetty taannoin kaikille, joiden s-postiosoite oli seuran tietokannassa.



Juha Vuorela
Suku Forumin mode

Antti Järvenpää
18.06.17, 19:44
Kiitokset, nyt pääsin läpi

Mauril
24.07.17, 15:15
Minä vaan en pääse noilla Genoksen takasivulla olevilla salasanoilla nimenmuutostietokanta. Muutoin niillä SSS:n jäsensivuille kyllä pääsee.
Neuvoja?

Juha
24.07.17, 15:23
Nimenmuutostietokanta löytyy nykyään Sukuhaku-palvelusta.

sukuhaku.genealogia.fi

Sen tunnukset on lähetetty kaikille seuran jäsenille sähköpostilla alkuvuodesta.



Juha Vuorela
Suku Forumin mode

Mauril
24.07.17, 16:50
Onhan se voitu lähettää, mutta minulta se on ainakin hävinnyt jo bittimaailmaan koska olen ollut siinä käsityksessä, että yksisllä ja samoilla salasanoilla homma toimii. Ja pitäisikin toimia.

Juha
24.07.17, 16:54
Ei toimi toistaiseksi eli kahdet salasanat ja kahdet tunnukset tarvitaan.

Saat uudet lähettämällä viestin osoitteella sukuhaku*genealogia.fi



Juha

Kivennapalainen
15.01.18, 13:09
Liityin jäseneksi viime syksynä, joten olen paininut saman ongelman kanssa. Onneksi löysin tämän viestiketjun, joten toivottavasti saan kohta homman toimimaan. Tuli hölmö tunne, ettenkö opi oikeasti käyttämään näitä sivuja.

Kivennapalainen
15.01.18, 16:37
Sain pikaisen avun jo tänään. Kiitos!:)