PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Virheen kommentointi ei toimi enää


TapsaR
18.05.16, 14:07
Hei!
Kun yritän nykyään kommentoida löytämääni virhettä, niin saan viheilmoituksen
"Nimi- tai kommenttikenttä oli tyhjä." Samalla hiski itse poistaa nimeni Kommentoijan nimi -kentästä ja väkäsen Virheilmoitus/tietokannan korjauspyyntö -ruudusta.

Tapio Rekilä

JLausas
18.05.16, 16:11
Sama ilmoitus "Nimi- tai kommenttikenttä oli tyhjä" tulee minullekin, mutta kommentoijan tietoni säilyvät. Meneeköhän kommentti sittenkin perille ja se odottaa vain uutta kommenttia?

TapsaR
18.05.16, 16:18
Hei!

Minun kommenttini ei ainakaan kiinnity niin että sen saisi näkyviin.

Tapio R.

Minna Perälä
20.05.16, 21:49
Sama ongelma eli kommentti katoaa.

Kataja
21.05.16, 12:32
Sama ongelma eli kommentti katoaa.

Kun ei ole nyt mitään kommentoitavaa, en voi kokeilla. Vanhasta muistista vain kysyn, että hetikö tarkastitte kommentin näkymisen? Jostain syystä aiemmin oli niin, että kommentti näkyi vasta parin päivän päästä. Ehkä nytkin on sama systeemi.
Marjatta

Maisa
31.05.16, 13:30
Ei lähde kommentit mihinkään vaikka yrittää eri selaimien kautta. :mad:

Juha
31.05.16, 14:24
Kokeilen hetki sitten Chrome-selaimen uusimmalla versiolla ja hyvin toimi.


Tein kommentin Iniön poismuuttaneiden järjestyksessä ensimmäiseen tapahtumaan;

http://hiski.genealogia.fi/hiski?fi+t1967287




Juha

JLausas
01.06.16, 13:43
Eipä ollut kommenttini onnistunut pari viikkoa sitten eikä onnistu vieläkään. Kokeilin sekä Firefox että Chrome selaimilla niin Windows 10 kuin Ubuntu Linux ympäristöissä. Ei onnistu. Hyvä, että edes joku saa onnistumaan.

Woodland
01.06.16, 19:38
Nimi- tai kommenttikenttä oli tyhjä.

Tällaisen vastauksen saan vaikka kumpikaan kenttä ei ole ollut tyhjä - yritin 3 kertaa.

Minulla on uusin Chrome joten siitä ei pitäisi olla kiinni.

Minna Perälä
06.06.16, 10:05
Sain muutaman kerran toimimaan. Nyt taas äsken ei toiminut vaan ilmoittaa "nimi tai kommenttikenttä tyhjä", vaikka ei ollut.

Hannu Hellsten
09.06.16, 13:07
Ei tunnu toimivan, selain Linux Ubuntussa Chromium

Juha
09.06.16, 13:36
Kiitos kaikista ilmoituksista. Asia on ilmoitettu edelleen siitä vastuussa olevalle taholle.

Juha
Suku Forumin mode