PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Apua! Myheritage


tarja r.
05.04.16, 08:00
Huomasin yllättäen, että minulle on luotu sivusto Myheritageen. Itse en ole
sitä tehnyt. Joku kutsui minut kyllä sinne omalle sivustolleen, mutta silloin
sain itseni pois sieltä. Miten pääsen pois nyt? Missään tapauksessa en ole ha-
lunnut enkä halua ruveta tekemään sinne omia sukupuitani!

merpukka1979
05.04.16, 16:20
Terve!

Käytätkö/oletko käyttänyt kyseistä ohjelmaa? Käsittääkseni se luo automaattisesti sukusivuston nettiin ja toimit sen verkkovastaajana.
En tiedä voitko itse poistaa sen sieltä, mutta voit säätää yksityisasetukset siten etteivät muut löydä sivua.

tarja r.
05.04.16, 17:56
Kiitos!
Onkin ovela sivusto! Sain poistettua sieltä jotakin, kunnes keksin, että mi-
nullahan täytyy olla tilitiedot, menin sinne ja havaitsin, etten tiedä edes sa-
lasanaani, se oli vain pistetty sinne! Pyysin uuden ja poistin tilitietoni, mutta
en ole kuitenkaan ihan varma, pysyvätkö ne poissa. Sivu voi pompata taas
esiin muutaman päivän päästä. Toivotaan, että pysyy poissa!

ilkant
07.04.16, 11:03
Käsittääkseni se luo automaattisesti sukusivuston nettiin ja toimit sen verkkovastaajana.

Tässä on nyt taas amerikkalaisille juristeille mietittävää. Jos joku nostaa syytteen esim. tekijänoikeuksista tai henkilön tietosuojasta, niin miten menetellään ja kuka maksaa.

Moraalisesti tuntuu heikolta, jos ihminen voi joutua maksajaksi kun ei ole edes tehnyt mitään tai ei edes tiedä jonkun muun tehneen jotain.

Jemina
19.12.16, 20:04
Minulla taisi olla kysymys väärässä paikassa. Kyselen täältäkin. Miten Myheritage-ohjelmasta saa nollattua omat hylkäyksensä. Minulla nuo hylkäämäni toisten henkilöiden sukupuista tulleet vahvistusehdotukset ilmestyvät takaisin. Niitä hylkäyksiä on yli 2000, Miten saa Myhertagesta myös nollattua vahvitushistorian.

Jemina
21.12.16, 19:45
Eikö kukaan tiedä miten voi tyhjentää Hylätyt roskakorin

Jemina
22.12.16, 20:52
Huomasin yllättäen, että minulle on luotu sivusto Myheritageen. Itse en ole
sitä tehnyt. Joku kutsui minut kyllä sinne omalle sivustolleen, mutta silloin
sain itseni pois sieltä. Miten pääsen pois nyt? Missään tapauksessa en ole ha-
lunnut enkä halua ruveta tekemään sinne omia sukupuitani!

Nollaus on tehty kaikki ok

haapiot
20.03.17, 13:32
HEI Hieman asian vierestä eli ylipäätään MyHeritagesta. Ilmiselvää että joku/jotkut ovat kehitelleet melkoisen rahasammon.
Katsastelin omaan sukuuni liittyen erinäisiä M:n sukupuita ja tuli seuraavia aatoksia:
- yleisesti puihin on kopioitu toisilta tai toinen toiselta tavaraa sellaisenaan eli jos puu perustuu suurimmalta osin kopiointiin, kyse on kai kopioinnista eikä tutkimuksesta
- onko mitään järkeä tehdä puuta, jossa on yli 100000 hlöä, joista useimman sukuyhteys toiseen on esim 20. serkku eli melkein 'kummin kaima'
- puissa on paljon virheitä ja ne leviävät netin välityksellä laajalle ja hyvin nopeasti
- eikö esim maksuton FamilySearch voi olla hyvä vaihtoehto?
TH

serlok
23.10.17, 16:10
Maksuton FamilySearch on liki täydellinen vaihtoehto. :) Palvelun tarjoajahan on aatteelliselta pohjalta arkistoinut alkuperäisaineistoja jo vuosikymmeniä ja lienee varmaa, että heillä on jatkossakin halu tarjota mahdollisimman hyvää palvelua ilmaiseksi kaikille.