PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : paatene


valja
21.05.08, 07:54
Tunteeko kukaan Paatenesta ketään.Äitini puolelta on sinne jäänyt vuonna 44 koko suku,ja etsimme Ananjeff sukua.

eino
29.05.08, 13:35
Olen tutkinut vähän Ananjeff sukua Pitkärannasta

Terveisin
Eino Niskanen

valja
29.05.08, 17:14
Mitähän sieltä löytyy,kun itsellä ei ole mitään tietoa siitä,onko mahdollisesti sukua suomessa muita kuin äitini ja mummoni.He tulivat ilomantsiin vuonna 44 suomalaisen miehen mukana,ja saivat jäädä suomeen silloin kun muita palautettiin takaisin.Mummoni tyttönimi oli apanainen.

eino
29.05.08, 21:29
Käsitykseni mukaan tutkimani suku on kotoisin Impilahden pitäjän alueelta. Ota yhteyttä jatkossa sähköpostilla, mikäli sopii sinulle.

Tapani Kovalaine
30.05.08, 07:16
Suunnilleen vuonna 1948 on laadittu moniste: LUETTELO ortodoksisen keskusarkiston kirjoissa olevista henkilöistä. Laajuus 122 sivua. Monisteen voi löytää hyvin varustetuista maakunta-arkistoista.
Luettelossa on vain kolme henkilöä, joiden sukunimi on Ananjeff. He ovat Vasili Stepaninpoika Ananjeff s. 26.12.1869, Johannes Stefaninpoika Ananjeff s. 9.12.1871 ja Helena Johanneksentytär Ananjeff (s. noin 98 vuotta sitten, joten on liian tuore tieto tässä kerrottavaksi). Kaikki kolme ovat syntyneet Viipurin srk:ssa.
Paatenesta ei ole mainintaa, mutta jospa nuo henkilötiedot johdattaisivat suvun jäljille.

Alev
11.09.08, 10:20
Olen alkuperäinen paatenelainen. Itse en tunne Ananjevia. Ehkä joku vanhempi sukulaiseni pystyy jotain sanomaan.
Aleksei Levkojev

valja
16.09.08, 14:47
onko tietoa paatenessa asuvista Anatoli,Ivan,Galino Romanov.