PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Kivimäki, Vilppulasta


Heidi Kivimäki
18.05.08, 15:44
Hei!

Onkohan Kukaan tutkinut kivimäkiä vilppulan Innalasta?
Olen vasta alkanut kartoittaa papan sukua täältä vilppulasta ja olen kaikista tiedoista kiitollinen. Kiitos vastauksistanne etu käteen.
T:Heidi Kivimäki

vikmapi
18.05.08, 18:40
Hei!
Kannattaisi ehkä tutkia mahdollinen liityntä Mäntän Kivimäen sukuun. Mänttä on eronnut 1920-luvulla Vilppulasta ja molemmat 1900-luvun alussa Keuruun seurakunnasta.

Heidi Kivimäki
19.05.08, 17:37
Hei vikmapi!

Sen verran tiedän että raja-aho kivimäet eivät ole mitään sukua. Vilppulan ja mäntän kivimäet ovat eri haaroja eli tällä alueella on kaksi toisistaan ihan erillistä haaraa. Isän isän isän isä on alkujaan Alander ja on ostanut kivimäen torpan/talon innalasta, jolloin hänen sukunimeksi on vaihdettu talon/torpan nimi ja siittä on tullut minun, isän ja papan sukunimi, joka on jäännyt meille sukunimeksi.
T:Heidi

Anneli Lehtinen
28.09.10, 09:00
Hei!

Onkohan Kukaan tutkinut kivimäkiä vilppulan Innalasta?
Olen vasta alkanut kartoittaa papan sukua täältä vilppulasta ja olen kaikista tiedoista kiitollinen. Kiitos vastauksistanne etu käteen.
T:Heidi Kivimäki

Hei Heidi,
tämä viestini tulee vähän myöhään, mutta taidanpa tietää tästä suvusta vähän enemmänkin, koska kuulun siihen sukuun. Sukututkimusta tehty Suomessa sekä Amerikassa, johon Emma-niminen nainen muutti. Esi-isiä on mm. Erland Esaisson (= Erland Esan poika, vapaasti "suomentaen"). Minulla on valokuva Saana ja Aleksi Kivimäestä, jotka ovat rakentaneet Kivimäen talon lähellä Innalan ristiä. Kivimäen talon on edesmenneen äitini, Kerttu Leppämäen, os. Kivimäki, kotitalo. Todennäköisesti olet jonkun serkkuni lapsi. Terv. Anneli Lehtinen

Heidi Kivimäki
28.09.10, 12:24
Anneli lehtinen kiitos tiedoista!!
käy lukemassa sähköpostiasi.
T:Heidi