PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Kuolleet ennen syntyneitä?


Antti Soini
13.04.08, 19:08
Hei,
Huomasin seuraavanlaisen ilmiön Sukuohjelmistossani:
Kun lisään Henkilö-välilehden kautta Kuollut kenttään tiedon, Luettelo-välilehdellä Kuollut-kenttä tulee ennen Syntynyt-kenttää ja siten myös tulostuu tässä ikävässä järjestyksessä. Vastaavaa ilmiötä ei ole, jos syötän tiedon suoraan Kuollut-välilehdelle.

Ohjelmisto-versioni on 10.0.3.20. Olisiko syytä päivittää?

Terveisin
Antti Soini

Raija Järvenpää
13.04.08, 19:14
Hei!
Eipä sinun tarvitse tehdä muuta kuin mennä henkilön luetteloon, klikata ja siirtää tiedot hiirellä oikeaan järjestykseen järjestykseen.

Antti Soini
13.04.08, 19:41
Totta maar minä sen tiedän, mutta miksi niitä pitäisi korjailla jälkikäteen, kun ne voisivat mennä kerralla loogisesti oikeaan järjestykseen.

Ei minun tutkimuksissani ainakaan ole vielä tullut vastaan henkilöitä, joita pitäisi kirjata kuolleeksi ennen syntymistään.:rolleyes:
Antti

Kerttu Korhonen
13.04.08, 21:01
Hei,
Huomasin seuraavanlaisen ilmiön Sukuohjelmistossani:
Kun lisään Henkilö-välilehden kautta Kuollut kenttään tiedon, Luettelo-välilehdellä Kuollut-kenttä tulee ennen Syntynyt-kenttää ja siten myös tulostuu tässä ikävässä järjestyksessä. Vastaavaa ilmiötä ei ole, jos syötän tiedon suoraan Kuollut-välilehdelle.

Ohjelmisto-versioni on 10.0.3.20. Olisiko syytä päivittää?

Terveisin
Antti Soini

Sukuohjelmisto/Työkalut/Aputoimintoja ,siellä voit muuttaa järjestystä kaikille yhtä aikaa.:)

marjatellervo
13.04.08, 21:46
Olen harmitellut samaa asiaa. En minäkään haluaisi jälkikäteen korjailla syötettyä tietoa. Versiossa 10.0.3.30 tilanne on sama eli päivitys ei auta.

kaila
14.04.08, 07:57
hei,

Yritän lähipäivinä katsoa asiaa ja saada järjestys paremmaksi.

Kaarle Kaila