PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Kuka on kuvassa?


Maisa M
25.06.07, 17:53
Hei, nyt, kun on todella erinomaiset ohjeet (kiitokset Jouni ja admin) kokeilen sen vanhan valokuvan lähettämistä, jota eilen yritin, mutta se tyssäsi liian suureen kuvakokoon. Katsotaas, mitä nyt tapahtuu.

Jos tämä tulee sinne Forumille, kysyisin, kuka kuvassa on? Sama mies oli Wentzel Hagelstamin tv-ohjelmassa (viimekesäisessä) aina siinä ohjelman alussa.

Yst. terveisin
Maisa M

Sariainen
25.06.07, 17:59
Hei Maisa !
Sinunhan kannattaisi kysyä ohjelman tekijöiltä. Heillä saattaa hyvinkin olla tietoa henkilöstä kun ovat ottaneet kerran ohjelmaan.
Terveisin SARIAINEN :rolleyes:

Maisa M
25.06.07, 19:37
Hei Maisa !
Sinunhan kannattaisi kysyä ohjelman tekijöiltä. Heillä saattaa hyvinkin olla tietoa henkilöstä kun ovat ottaneet kerran ohjelmaan.
Terveisin SARIAINEN :rolleyes:

Hei, Sari!
Niin olin ajatellutkin tehdä, mutta ajattelin kokeilla ensin täällä Forumilla. Tuo mies voi olla Hämeenkyröstä, josta itse olen lähtöisin tai sitten Tampereelta, jossa mummuni oli nuoruudessaan niitä "puuvillatehtaan plikkoja" ennen naimisiinmenoaan. Se on hänen valokuviaan, "passikuva", niinkuin mummu sanoi, mutta näitähän sanottiin myös "visiittikuviksi", jotka annettiin vähän samaan tapaan vieraisilla käydessä kuin nykyään annetaan käyntikortteja. - Minulla on näitä pahville liimattuja valokuvia muitakin, tuommoinen 15 cm:n nippu.

Hauskaa muuten, että olet ilmestynyt tänne toivottelemaan meille iloisesti "terveisii erellee Hollolasta".

Yst. terveisin
Maisa :)