PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Petter Dimitrinpoika


joukokari
12.03.08, 14:46
Hei!
Olen aloittelija sukututkimuksen saralla.
Etsin iso isääni Petter Dimitrinpoika Jefimovia. Syntynyt 2.2.1881 Salmin kr. kat. seurakunnassa. Vaimo Maria Iivanan tytär s. 27.7.1883 Pietarissa.Heillä useita lapsia, joista vanhin Johannes s. 14.9.1904 Salmella.
Hiski:n kirjoilta en ole löytänyt mitään tietoja. Mistähän voisin tietoja keräillä.

Tiedoista kiitollinen. Joukokari.

Kari Pitkänen
12.03.08, 16:26
Raja-Karjala palstalla saattaa myöskin hyvinkin löytyä juuri näitä Salmin pitäjän sukuja ja asioita tuntevia.
http://groups.yahoo.com/group/Raja-Karjala/?yguid=260590719
ja
http://www.kolumbus.fi/leo.mirala/Ort_suk_tutk/Kirjasto.htm

KP

Hei!
Olen aloittelija sukututkimuksen saralla.
Etsin iso isääni Petter Dimitrinpoika Jefimovia. Syntynyt 2.2.1881 Salmin kr. kat. seurakunnassa. Vaimo Maria Iivanan tytär s. 27.7.1883 Pietarissa.Heillä useita lapsia, joista vanhin Johannes s. 14.9.1904 Salmella.
Hiski:n kirjoilta en ole löytänyt mitään tietoja. Mistähän voisin tietoja keräillä.

Tiedoista kiitollinen. Joukokari.

Kari Pitkänen
12.03.08, 16:41
Tässä vielä yksi:

http://www.salmi-saatio.net/Kirjoja.htm

Sukututkimus (kirkonkirjat, sukututkimukset, arkistolähteet)
Klaus Castrén: Salmin pitäjän Manssilan ja Virtelän kylien asukkaat talvisodan kynnyksellä. Saarijärvi 1998. ISBN 951-97707-9-8.
Klaus Castrén: Gordein suku. Raja-karjalainen suku Salmin Manssilan kylästä. Saarijärvi 2002. ISBN 951-98157-6-7.
Klaus Castrén: Sukujuurilla Salmissa ja Aunuksessa. Omakustanne, Helsinki 1995.
Klaus Castrén (toim.): Luettelo Käkisalmen kihlakunnan Salmin pogostan mies- ja naispuolisista henkilöistä 1733. Helsinki 1994. ISBN 952-90-5564-1.
Klaus Castrén: Salmin keskikoulu 1917-39 : oppilasluettelo. Helsinki 1989.