PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Lindgren Ja Lundgren, Pyhämaa Rauma


Jaana Leino
20.01.08, 14:57
Alina Sofia Lindgren s. 19.1.1880 Porin msrk vihitty 30.7.1898 Kustaa Ferdinand Lundgren Pyhämaa Rauma.

Alinan esivanhempia tiedän mutta tietäisikö joku jälkipolvia ? Kustaan tiedot myös kiinnostavat. Olen yrittänyt jäljittää tätä pariskuntaa mutta en ole onnistunut.

Jaana Leino
20.01.08, 15:41
Äskeinen viesti lähti vähän keskeneräisenä:


Alina Sofia Lindgren s. 19.1.1880 Porin msrk vihitty 30.7.1898 Kustaa Ferdinand Lundgren Pyhämaa Rauma.

Alinan esivanhempia tiedän mutta tietäisikö joku jälkipolvia ? Jälkipolvista tiedän ainoastaan: lapset : Martta Sofia s. 10.4.1901 ja Einar Ferdinard s. 17.9.1902 Rauman Kaupunki.

Kustaan tiedot myös kiinnostavat. Olen yrittänyt jäljittää tätä pariskuntaa mutta en ole onnistunut.

tina
13.04.08, 12:22
Hei Jaana!

Ihan vahingossa törmäsin sinun viestiisi ja nyt osui kyllä viesti kohdalleen :)!
Täällä olisi siis rutkasti tietoa kirjoittamiesi henkilöiden jälkeläisistä :D:.

Kertoisitko vähän myös itsestäsi, mitä kautta sinä olet sukuselvitystä
alkanut tekemään, oletko itse "lähtöisin"Lindgrenin tai Lundgrenin sukuhaarasta?

Tiina

Jaana Leino
13.04.08, 14:13
Alina Sofian s. 19.1.1880 vanhemmat Johan Gustaf Lindgren s. 1.4.1853 ja Sofia Skogman s. 1858.

Johan Gustaf oli tuffani mummun eli Sofia Lindgrenin s. 25.9.1849, veli. Syntyneet Porin Kyläsaaressa.


Terv. Jaana

Julle
13.04.08, 16:50
Hei Jaana ja Tiina

<Ihan vahingossa törmäsin sinun viestiisi ja nyt osui kyllä viesti kohdalleen>

Kuten Tiinakin, mutta minähän luen aina nämä Päivän viestit vai Uudet viestit se oli? Mutta osui silmiini Lindgren ja Lundgren, jonka nimisiä löytyy äitini sukuhaarasta.

Sattuuko kummallakaan olemaan tällaisia jälkeläisissä tai esivanhemissa

Räätäli Juho (Johan) Lundgren, s. ? Kuorevesi Joensuu, asunut kai Virkajärvi talossa, k. ? , isästä ja äidistä ei hajuakaan.
Oli naimisissa Ulla (Ulrica) Juhontytär, s. ? Kuorevesi Joensuu, asunut kai vihkimisen jälkeen Virkajärvi talossa, vanhemmista ei ole tietoa. Vihitty 24.06.1824 Kuorevesi.

Heillä lapsi räätälinpoika Heikki (Henrik) Lundgren, s. ? Kuorevesi Joensuu, samoin Virkajärvi, vihitty 28.10.1850 Kuorevesi
Torpparintytär Henriikka Eveliina Matintytär, s. ? Kuorevesi Kerttee, asunut Sillanpää, k. ?, vanhemmat Matti Yrjönpoika ja Albertina Yrjöntytär

Kuorevesi on vähän vaikea, kun ei löydy HisKistä eikä Digiarkistosta. Sen takia on jäänyt äidin sukuhaara vähemmälle tutkimiselle!

Tutkimisiin

Julle
13.04.08, 16:55
Hei Jaana ja Tiina

<Ihan vahingossa törmäsin sinun viestiisi ja nyt osui kyllä viesti kohdalleen>

Sattuuko kummallakaan olemaan tällaisia jälkeläisissä tai esivanhemissa

Katri Bertta Emerentia Lindgren, s. 23.01.1895 Sääksmäki, k. ?, vanhemmat ei tietoa. Vihitty 13.10.1918 Kuorevesi
Jalmari (Hjalmar) Mannila, s. 04.03.1886 Kuorevesi, k. ?, vanhemmat tiedossa ja lapset Else ja Veikko tiedossa.

Kuorevesi on vähän vaikea, kun ei löydy HisKistä eikä Digiarkistosta. Sen takia on jäänyt äidin sukuhaara vähemmälle tutkimiselle!

Tutkimisiin

Jaana Leino
14.04.08, 12:38
Hei !

Minulle ei ainakaan vielä ole tullut vastaan. Epäilenkin , että tämä "minun" Lindgrenin sukuni on paljolti tässä Porin läellä. Joitakin löytyy Seinäjoelta ja Uudestakaupungista.

Terv. Jaana