PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Saisiko vähän opastusta


Sariainen
22.06.07, 10:33
Niin kun minulta on vielä hukassa se tieto, että ....
Onko nämä kaikki viestit käytävä tavallaan täältä arkistosta lukemassa kirjautumalla sisään? :confused:

Tarkoitan että näitä ei saa omaan laatikkoon ?? :rolleyes:
Joitakin ilmoituksia olen onnistunut saamaan "tilaamalla" jonkin ketjun vai menikö se vahingossa...

Minä olen vielä hukassa. :eek:

Samoin mitä se toiminto viestit lähettäneen nimen kohdalla.... "lisää Matti ystävien joukkoon" tekee? Tuleeko kyseisten ystävienlistan viestit omaan laatikkoon vai mitä se toiminto tekee ??
Terv. toipilas SARIAINEN #(:-) ~b|

Jouni Kaleva
22.06.07, 13:05
Hei Sariainen

Älä lannistu, tämä on vain alkukankeutta. Tässä Forumissa on tavattoman paljon fiksuja piirteitä, jotka eka (ja toka...) vilkaisulla jäävät huomaamatta. Harjoitus tekee mestarin.

Viestithän ovat kenen tahansa luettavissa Forumin nettisivuilta. Forumin jäsen voi myös tilata uudet viestit ilmoituksena omaan sähköpostiinsa. Siinäkin on erilaisia vaihtoehtoja runsaastikin, mitä viestiketjuja tilaa ja kuinka usein ilmoituksen haluaa.

Löydät varmaan kohtaan Käyttäjätiedot, jossa voit muuttaa omaa profiiliasi jne. Siellä vas. reunassa kohta Asetukset/Muokaa asetuksia, josta aukeaa oikeaan reunaan palsta, jossa mm. otsikko Viestit&ilmoitukset. Siinä alaotsikko Ilmoita viestiketjuun tulleista vastauksista. Voit siitä valita useasta vaihtoehdosta. Lopuksi kaikkein tärkein: sivun alareunassa: Tallenna muutokset.

Kunkin viestiketjun yläpalkissa on kohta Työkalut, josta pääsee valitsemaan, haluaako ottaa juuri tämän ketjun tuohon tilaukseensa, jonka jälkeen tähän ketjuun tulleet viestit tupsahtavat omaan sähköpostiisi.

Sähköpostisi kautta et kuitenkaan voi vastata viestiin. Forumille kirjoittamisen ainoa vaihtoehto on, että olet Forumin jäsen ja tulet Forumin nettisivuille kirjoittamaan viestisi.

Ystävälista ja Musta lista on selostettu kohdassa FAQ. Voit rajoittaa, että sähköpostiisi tulee viestejä vain "ystäviltäsi", se lienee harvoin tarvittu piirre täällä SukuForumilla. Forumin sisällä voit lähettää sisäisiä yksityisviestejä ystävillesi taikka kenelle tahansa Forumin jäsenelle. Ne yksityisviesti ovat vain Sinun luettavissasi Forumin sisällä, ilmoitus viestistä on saatavilla myös sähköpostiisi, jos niin valitset.

Selvensikö?

Jouni

Niin kun minulta on vielä hukassa se tieto, että ....
Onko nämä kaikki viestit käytävä tavallaan täältä arkistosta lukemassa kirjautumalla sisään? :confused:

Tarkoitan että näitä ei saa omaan laatikkoon ?? :rolleyes:
Joitakin ilmoituksia olen onnistunut saamaan "tilaamalla" jonkin ketjun vai menikö se vahingossa...

Minä olen vielä hukassa. :eek:

Samoin mitä se toiminto viestit lähettäneen nimen kohdalla.... "lisää Matti ystävien joukkoon" tekee? Tuleeko kyseisten ystävienlistan viestit omaan laatikkoon vai mitä se toiminto tekee ??
Terv. toipilas SARIAINEN #(:-) ~b|

Sariainen
22.06.07, 14:49
Juu no tavallaan minä tein ihan oikeita klikkauksia.
Tuntuu vaan näin aluksi vähän sekavalta.
Ehkä se tästä alkaa luistaa kunhan toivun. :o
Se on vaan kokeiltava ja harjoteltava.
Kiitos Jouni kuitenkii.
Terv. SARIAINEN #(:-D ~b|