PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Lahnamäki | Kustaa A. Lahnamäki s.24.4.1813 Korpilahti


Liisa Rinkinen
01.12.07, 17:45
Hei!
Silmät harittaen olen seuraillut koko päivän Raimo Rantasen mielenkiintoisia sukutauluja kirjassa Korpilahdelta maailmalle - Sukututkimus - Olavi Matinpojan ja Kaisa Erkintyttären jälkeläisiä Korpilahden Hirvimäessä.

Sekosinko tauluissa; onko s. 103 Taulu:ssa 461/2/III mainittu Kustaa Adolf s. 24.4.1813 (isä Juho Mikonpoika Lahnamäki) sama mies kuin sivulla 132 Taulussa 585/462/IV Kustaa Adolf Kallenpoika Lahnamäki s. 24.4.1813 Korpilahti?
Patronyymithän eivät täsmää. Painovirheko?

Pitäisi kait lopettaa jo tämä numeroiden kera pelaaminen! :oo:

Liisa Rinkinen

Kaijamaija
05.12.07, 16:42
Hei!!

Mukavaa törmätä kaukaisiin sukulaisiin..

Itse kuuluun Nikodemuksen sisaren Marian jälkipolviin.. Tämä kirja on myöskin minulla ja katselin niitä sivuja mitkä mainitsit, niin taitaa olla painovirhe.. Se pitäisi olla Juhonpoika eikä Kallenpoika..

Hyvää Joulunalkua Kaija

Liisa Rinkinen
08.12.07, 21:14
Hei Kaija!

Kiitos havainnon vahvistamisesta - painovirhehän se tietysti on. Harmittelin, kun ehdin kysellä asiaa täältä listalta, löysin näes kirjan tekijän yhteystiedot myöhemmin netistä. Voin tiedustella asiaa häneltä itseltään.

Tutkin Nikodemuksen vaimon Liisa Matintytär Reivilän sukua, isäni isän sukua siis. Olin niin innoissani, kun löysin Liisan jälkeläiset näin laajasti tutkittuina. Hauskana sattumana kirjassa esiintyy sukulaisena äitini gynekologinkin viiskytluvun Karhulassa! ;-)

Lämpimin sukututkimusterveisin Liisa