PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Johan Robert Labbart


admin
07.01.11, 23:30
Jag söker anorna till min svärson, som har finlandssvenska rötter. Närmast skulle jag gärna vilja veta lite mera om Johan Robert Labbarts och hans hustrus, Albertina, f. Westerberg, bakgrund: Enl uppgifter jag har ska Johan R L vara född den 28 juni 1832 i Helsinge, och ha dött i dec 1889 i Söderhamn. Albertina ska vara född den 18 jan 1823 i Helsinge. Vore intressant med ev. uppgifter om parets yrken, och vilka deras resp, föräldrar var, liksom dödsdatum och -ort för Albertina.

Tacksam för all hjälp.

/Christer L


More... (http://finlander.genealogia.fi/showthread.php?7337-Johan-Robert-Labbart&goto=newpost)

------
Finlander forumissa ylläoleva viesti kirjoitettiin hijattain. Näette koko viestin klikkaamalla ylläolevaa linkkiä. Mikäli vastaa tähän viestiin Suku foumissa kysyjä ei välttämättä lue vastausta. Olisi siis parasta vastata tähän kysymykseen Finlander forumissa.

Denna fråga postades nyligen på Finlander forumet. Du ser hela meddelandet genom att klicka på länken ovan. Om du svarar på meddelandet här i Suku forum kommer troligen inte den ursprungliga frågeställaren att se svaret. Svara därför helst på detta meddelande i Finlander forumet.