PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Birgitta Hagelberg


Blondie992
07.01.11, 18:01
Hej

Jag undrar om någon vet hur man kommer i kontakt med Birgitta Hagelberg, hon har skrivit en krönika om släkten Sundelin från Kyrkslätt och jag önskar få kontakt med henne eller om någon vet var man kan köpa denna bok.

Tapani Kovalaine
07.01.11, 20:13
Netissä on valokuva Kirkkonummen Sanomissa nro 77/2009 (sivulla 6) ja 41 vuotta sitten eli 1969 Birgitta Hagelberg on kuvassa mukana, mutta tuo kuvayhteys ei taida vielä riittää? http://www2.lehtiluukku.fi/reader_f?dt=MTI5NDQyNzM1OC0yMzA5LTNmYWNlY2ZhYTUwNz Q4N2M1YTIwMzI5YTRiMjViZTIz&da=5e32cf280d9ccb70c6abf8e2ca5a2e66&ti=S2lya2tvbnVtbWVuIHNhbm9tYXQgNzcvMjAwOQ%3D%3D

PäiviKL
07.01.11, 20:50
Det är lite svårt, att skriva på svenska, men jag hittades i Kyrkslätts bibliotek boken: Mormor och hennes släkt.
Huh!
Arvailen, että sen voi saada kaukolainattua.

Ps. Löydyinkö minä vai löytyikö kirja? :confused:

PäiviKL

JanneP
15.01.11, 18:21
Minäkin olisin hyvin kiinnostunut tuosta kirjasta ja tein kyselyn Kirkkonummen kirjastoon. He ovat tilanneet kirjan vuonna 2001, mutta se ei ole koskaan saapunut heille. Pk-seudun kirjastojärjestelmästä Helmetistä ko. kirjaa ei myöskään löydy.

Isoäitini oli Sundelin ja kotoisin Kirkkonummelta.

t. JanneP

Det är lite svårt, att skriva på svenska, men jag hittades i Kyrkslätts bibliotek boken: Mormor och hennes släkt.
Huh!
Arvailen, että sen voi saada kaukolainattua.

Ps. Löydyinkö minä vai löytyikö kirja? :confused:

PäiviKL

JanneP
15.01.11, 18:49
Hejsan,

Min svenska är ganska dåligt men jag vet att Axel Gabriel Sundelin föddes 1856, och död 1941 och hans första hustru Karolina Wilhelmina föddes 1854 och död 1912 i Kyrkslätt. Axel hade sex barn med Karolina 1883-1898 ( pojkar Axel Julius, Karl Henrik ja Knut Herman). Karolina död 1912 och sedan Axel var gift med Elin Johansson 1913. Elin föddes 1883 och dom hade fyra barnen; Bertha Ingegerd, Oskar Wilhelm, Sylvi Ingeborg ja Iris Elisabeth 1914-1922.
Axel Julius Sundelin var min mormors ( Göta Linnea Sundelin 1918-2004 ) pappa.

mvh,
jannep

Blondie992
17.01.11, 15:29
Det är lite svårt, att skriva på svenska, men jag hittades i Kyrkslätts bibliotek boken: Mormor och hennes släkt.
Huh!
Arvailen, että sen voi saada kaukolainattua.

Ps. Löydyinkö minä vai löytyikö kirja? :confused:

PäiviKL


Hej

Boken finns inte på Kyrkslätts bibliotek, den har beställts sedan 2001 men har aldrig levererats dit. Så boken finns inte någonstans.

Susann:(

PäiviKL
17.01.11, 17:18
Onko siis niin, että tämä Birgitta Hagelberg ei ole missään tekemisissä Hagelberg-Raekallio-suvun kanssa?
Kirjastojen Linda-tietokannassa on Ilpo Ahtolan (ym) toimittama sukukirja (1999), jota löytyy Kansalliskirjastosta, Åbo Akademista, Jyväskylän ja Turun yliopistojen kirjastoista.
Saisikohan kaukolainattua, ainakin tarkistamista varten?

PäiviKL

Blondie992
17.01.11, 17:33
Onko siis niin, että tämä Birgitta Hagelberg ei ole missään tekemisissä Hagelberg-Raekallio-suvun kanssa?
Kirjastojen Linda-tietokannassa on Ilpo Ahtolan (ym) toimittama sukukirja (1999), jota löytyy Kansalliskirjastosta, Åbo Akademista, Jyväskylän ja Turun yliopistojen kirjastoista.
Saisikohan kaukolainattua, ainakin tarkistamista varten?

PäiviKL
Kirja on tilattu mutta ei koskan toimitettu Kirkkonummeen.
Jotta se voi hyvin olla että Birgitta Hagelberg ei ole toimitannut kirjaa mihinkään.

Juha
17.01.11, 17:44
Tällä Hagelbergilla ei todennäköisesti ole mitään tekemistä Raekallioiden kanssa, vaan kyse on aivan eri suvusta;
http://suvut.genealogia.fi/hagelberg


Eniron numerohausta löytyy yksi Birgitta Hagelberg - kannattaisiko soittaa ja kysyä asiaa?


Juha

Juha
18.01.11, 12:41
Valitettavasti emme voi sallia keskustelun jatkamista henkilöstä, joka ei itse ole tietoinen käsiteltävästä asiasta.


Julkisista numeropalveluista löytynee tarvittaessa hänen tietonsa, mutta Suku Forumilla emme jatka hänen kirjanjulkaisunsa motiivien käsittelyä.



Suomen Sukututkimusseura
Suku Forumin ylläpito

Annica Jacobson
28.08.11, 21:31
Dear Janne

I would be very happy to get in contact with you. My finnish is down to zero, but my ancestors comes from Esbo. In your message listed below you actually mention my grandmother (mothers mother) Bertha Ingegerd. She and her sisters were refugees and came to Sweden in mid 1940s. Oskar died in the war at the age of 24. I have still contact with Iris who is the only one alive today. I am looking for my real grandfathers name. Bertha Ingegerd was pregnant during the war and did not say with who. So my mother came from Finland at 4 years old, without ever knowing the name of her father.

Please contact me as soon as possible! We are actually relatives! If you prefer I write in Swedish, or you can use http://translate.google.fi. That is how I could read most messages in this forum.

Best regards
Annica Jacobson/Rasmusson



Hejsan,

Min svenska är ganska dåligt men jag vet att Axel Gabriel Sundelin föddes 1856, och död 1941 och hans första hustru Karolina Wilhelmina föddes 1854 och död 1912 i Kyrkslätt. Axel hade sex barn med Karolina 1883-1898 ( pojkar Axel Julius, Karl Henrik ja Knut Herman). Karolina död 1912 och sedan Axel var gift med Elin Johansson 1913. Elin föddes 1883 och dom hade fyra barnen; Bertha Ingegerd, Oskar Wilhelm, Sylvi Ingeborg ja Iris Elisabeth 1914-1922.
Axel Julius Sundelin var min mormors ( Göta Linnea Sundelin 1918-2004 ) pappa.

mvh,
jannep