PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : jälkipolviraportti ei onnistu?


Ulla Juva
02.12.10, 17:12
Hei!

Tässä vajaa pari kuukautta sitten asensin päivityksen Sukuohjelmisto 2004:ään. Nyt en saa tulostettua jälkipolviraportteja lainkaan. Missä mennään metsään? Olen mielestäni ruksannut kaikki tarpeelliset kohdat ja koittanut tulostaa monessa eri muodossa raportteja. Ohjelma ei edes tarjoa mahdollisuutta jälkipolviraporteille! Olen yittänyt käyttää myös opaskirjaa apuna.
Käytössäni on Vista ja päivitetty versio Sukuohjelmisto 2004:stä. Tämä ei ole ainoastaan ongelma vain minun koneissa vaan muutaman muunkin henkilön koneella.

Ohjelman uudelleen asennus? Tietojen uudelleen kirjoittamien, toivottavasti ei ole tarpeen.

t. Ulla:confused:

kaila
03.12.10, 10:27
Jälkipolviraportin luominen edellyttää Sukuohjelmisto 2004.ssä, että luodaan ennen raportin tekemistä sen taulurakenne. Oletko sen tehnyt? Pikaohjeessa se kuvataan esim tässä:

http://www.sukuohjelmisto.fi/fi/html/reposet.html

Tämä täytyy tehdä sekä ennen ohjelman omaa jälkipolviraporttia, että Word-raporttia

t Kaarle Kaila