PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : jatkaako kukaan Jaakko Hirvosen sukututkimusta?


terttu tellervo tamminen
26.10.10, 15:02
Olisin kiinnostunut kansakouluopettaja Jaakko Hirvosen alkamasta sukututkimuksesta savon ja keskisuomen alueella.
Suvun alkukoti Laukaan Hirvasmäellä 1766. :)

Olen äitini puolelta (D-haara) Liisa Hirvosen s.5.5.1805 - k.3.6.1888 (mies Abraham Moisio) D-1 Maria-Liisa Moisio s. 27.11.1826 -?
Sukukokouksia pidettiin Laukaan kirkossa viiden vuoden välein ja olin mukana 1990 ja 1995. Onko olemassa sukuseuraa tai joitakin henkilöitä, jotka jatkavat työtä ja mistä saisi tietoa?

Samaan aikaan on tutkittu Valkosten ja Joutsen- sukuja

Pirjo Vidgren
30.10.10, 11:09
Jos tarkoitat Storckovius-sukututkimusta, katsopa esim. seuraavasta linkistä:
http://personal.inet.fi/koti/tommy.koukka/storcko.htm

terttu tellervo tamminen
31.10.10, 19:27
Kiitos vastauksestasi. On tämä samaa sukua.. koska Jaakko Hirvonen siinä kuvassa oli.
Hienoa, että hän edelleen on niin innostunut asiasta.
Syysterveisin Terttu T.:)

Soile Kattainen
11.03.11, 13:53
Hei!
Tommy Koukka on jatkanut pitkälle Jaakko Hirvosen tutkimuksia. Itsekin kuulun samaan sukuun. Suvun kantaisä opiskeli papiksi 1600-luvulla Turussa ja toimi Rautalammilla pappina, siitä johtuen hänen sukunsa keskittyy aika paljon Keski-Suomeen, vaikka sitä on levinnyt ympäri maailman.
terv. Soile Kattainen

terttu tellervo tamminen
11.03.11, 17:34
Kiitos viestistäsi.
Olen kiitollinen kaikista tiedoista, mitä saan ja Tommyn osoitetiedot minulla on. Olen viime aikoina monista eri syistä, (kuten sairastamisesta) jättänyt väliin nämä sukuasiat.
Mukavaa kevättä sinnepäin. Terttu