PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : En bug i forumet?


RuneM
22.10.10, 09:14
I morse när jag gick in här efter att inte ha varit inne på några dar fick jag logga in på nytt.
När jag gjort det valde jag "Nya inlägg" och "fick svaret "Sorry, there are no new threads to view.
You may search for threads updated during the previous 24 hours, here" vilket jag gjorde och fick då 33 inlägg det senaste dygnet!
Jag hade som sagt inte besökt forumet på flera dar och samtliga dessa 33 + även ett antal andra inlägg var nya för mig men visades ändå inte på "Nya inlägg"
För det är väl inte så att någon annan varit inloggad som mig?

admin
22.10.10, 09:31
I morse när jag gick in här efter att inte ha varit inne på några dar fick jag logga in på nytt.
När jag gjort det valde jag "Nya inlägg" och "fick svaret "Sorry, there are no new threads to view.
You may search for threads updated during the previous 24 hours, here" vilket jag gjorde och fick då 33 inlägg det senaste dygnet!
Jag hade som sagt inte besökt forumet på flera dar och samtliga dessa 33 + även ett antal andra inlägg var nya för mig men visades ändå inte på "Nya inlägg"
För det är väl inte så att någon annan varit inloggad som mig?
Egentligen inget fel utan en följd just av att din browser just denna gång valde att glömma cookie -innehållet. Detta ledde till att du loggades ut automatiskt. Vid utloggningen markeras tidpunkten från vilken "nya inlägg" skall listas. Således vid följande inloggning visades nya inlägg från den tidpunkten, dvs. inga nya.
Själv använder jag alltid länken "dagens inlägg" som visar vad som hänt de senaste 24h - både redan lästa och nya eller gamla olästa.

Hasse