PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Versio 10.3.1.1(Vista/7)


marjatellervo
10.09.10, 14:49
Mistä johtuu, että sukuohjelma 2004 ilmoittaa runtime error ja lopettaa itsensä, kun yrittää muodostaa esipolvitauluja?

Minulla on windows 7 ja olen mielestäni hakenut viimeisimmän version. Word-tulosteet olen saanut ohjeen mukaan toimimaan.

kaila
10.09.10, 23:36
Voitko tarkentaa mitä yrität tehdä? Esipolvitauluja ei tarvitse erikseen muodostaa.

Kaarle Kaila

marjatellervo
11.09.10, 07:46
Valitsen perhe-näytöltä lähtöhenkilön ja painan hiiren oikealla puolella esiin valikon. Kun valitsen siitä vaihtoehdon "muodosta esipolvitaulut", tapahtuu kuvailemani ohjelman kuoleminen.

kaila
11.09.10, 10:11
En heti ymmärtänyt että kysymys oli tuosta graafisesta esipolvitauluista.

Kokeilin tuota parista omasta tietokannastani ja näytti ainakin minulla toimivan ok ihan samalla versiolla (suomenkielisellä).

Ohjelman vanhempi versio - löytyy myös palvelmeltani - toimii myös Windows 7:ssa. Jos haluat kokeilla sitä niin poista ensin tämä versio ennen aikaisemman version asentamista. Osoita sukulaisuus toiminto toimii vain tuossa vanhemmassa kunnes pääsen sitä korjaamaan. Samaa graafista alustaa käyttävät molemmat ja tämän minäkin saan kaatumaan.

t Kaarle Kaila

marjatellervo
11.09.10, 10:28
Onko vanhempi versio 10.3.1.0? Joudunko lataamaan uudelleen myös word-tuen?

kaila
11.09.10, 14:04
Vanhempi versio joka on tehty siis vanhemmalla tekniikalla on 10.1.5.4. Word-tuki on aina syytä asentaa uudestaan ohjelman asennuksen kanssa.

marjatellervo
11.09.10, 14:33
Kiitos, nyt toimii!

kaila
11.09.10, 19:36
Sain lopulta korjattua tämän Vista/7 version. Siinähän oli ongelma näytä sukulaisuustoiminnossa. Mahdollisesti se auttaisi myös tässä esitettyyn Esipolvitaulut ongelmaan. Koska en itse tuota virhettä saanut esille edelliselläkään versiolla en voi tätä tosin taata.