PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Eriika Lammasniemi, Teisko


LKK
12.10.07, 20:25
Hei! Kyselen uudestaan Eriikasta, koska Hämeenlinnan maakunta-arkistosta puuttui jostakin syystä melkein kaikki Teiskon tiedot. Eriika Augustintytär os. Aatola on synt. 9.5.1855. Ensimmäinen puoliso oli Matti Leander Kustaanpoika (Rikala). Toinen puoliso oli Heikki Juusonpoika Lammasniemi. Minulla ei ole mitään tietoa Eriikan suvusta, vanhemmista ja sisaruksista.

kaarinan kiulu
13.10.07, 10:15
Teiskon tutkijoita on vähän! Olen yksi heistä, mutta en ole vielä löytänyt Erikalle isää ja äitiä. Olen löytänyt hänet Jutilan kylästä. Yritän päästä hänen jäljilleen, siis malttia.
Neuvo: Laita viestisi Sukuhakurin sivulle. Itse löysin sieltä todellisen asiantuntijan, joka tutkii ja tietää Teiskosta tosi paljon. Voin kysyä häneltä itsekin Erikan tietoja, mutta olen juuri lähdössä matkalle.
terv. Kaarinan kiulu:rolleyes:

kaarinan kiulu
13.10.07, 12:13
Kiitos Taijalle avusta! Tässä tietoja:sivulla 240 Kaarilahti kortti nro 9, vuodet 1850-56
August Juhonpoika s. 7.2.1827 Pälkäne, vanhemmat Juho Tuomaanpoika, Klemola ja Maria
vaimo Greta Carolina Kallentytär 25.3.1830, vanhemmat vanha torppari Kalle Jaakonpoika, Kovero, Petäjävesi,
vaimo Lisa Tuomaantytär
lapsia Erika 9.5.1851ja Aukusti Fabian Aukustinpoika 17.1. 1853
Kaarinan kiulu

LKK
13.10.07, 17:06
Kiitokset kaarinan kiululle tiedoista. Sain itsekin Taijalta postia. Nyt kun pääsisin vielä noista tiedoista kohti nykyaikaa 1900-lukua.