PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Mihin teksti häipyi?


TapioV
18.08.10, 20:17
Abrahamin kronikaan Matti Lundin viimeisintä viestiä kommentoin laajasti. Se vei pitkähkön aikaa. Kun sitten olin sitä siirtämässä Matin tekstin jälkeen, se hipyi jonnekin ja tarjosi vain kirjautumista. ???
Tapio Vähäkangas

Sami Lehtonen
18.08.10, 20:40
Abrahamin kronikaan Matti Lundin viimeisintä viestiä kommentoin laajasti. Se vei pitkähkön aikaa. Kun sitten olin sitä siirtämässä Matin tekstin jälkeen, se hipyi jonnekin ja tarjosi vain kirjautumista. ???
Tapio Vähäkangas

Olisiko käynyt niin, että aikaraja olisi tullut täyteen ja forum kirjannut ulos automaattisesti? Pitemmät kirjoitukset kannattaa melkeinpä kirjoittaa jossakin tekstinkäsittelyohjelmassa (Muistio), josta kopioi ne viestiin - näin ei pääse pitemmät viestit häviämään, jos vastauksessa jotain menee pieleen.

Esimeriksi silloinkin, jos palvelin ei jostain syystä vastaa (ruuhkautunut?), niin viesti katoaa lähetysyrityksen epäonnistuttua.

Juha
18.08.10, 21:19
Kiitos Sami, juuri noin.


Mikäli aiotte vastata forumille hyvin pitkällä viestillä, kannattaa se tosiaan ehdottomasti tehdä vaikka Notepadilla ja vasta sitten siirtää forumille.

Jostain syystä käy toisinaan niin, että yhteys katkeaa kesken kaiken tai ainakin selaimen mielestä käy näin - tällöin bittien taivas saa lisää vieraita.


Toivottavasti TapioV jaksaa kirjoittaa viestinsä uudelleen.


Juha Vuorela
Suomen Sukututkimusseura


Suku Forumin ylläpito

Kataja
19.08.10, 10:01
Kiitos Sami, juuri noin.


Mikäli aiotte vastata forumille hyvin pitkällä viestillä, kannattaa se tosiaan ehdottomasti tehdä vaikka Notepadilla ja vasta sitten siirtää forumille.

Jostain syystä käy toisinaan niin, että yhteys katkeaa kesken kaiken tai ainakin selaimen mielestä käy näin - tällöin bittien taivas saa lisää vieraita.


Toivottavasti TapioV jaksaa kirjoittaa viestinsä uudelleen.


Juha Vuorela
Suomen Sukututkimusseura



Suku Forumin ylläpito

Laiskana ihmisenä olen ratkaissut asian niin, että kopioin välillä vastaustani hiirelle. Silloin saan ainakin suurimman osan siirretyksi takaisin, jos sattuu häviämään.
marjatta

Erkki A Tikkanen
19.09.10, 18:21
Osallistuin vähän aikaa sitten yhteen ketjuun ja minulle tulee yleensä vastaus sähköpostiin, kun ketjuun vastataan. Joskus luen ne sähköpostista suoraan, lyhyet vastaukset varsinkin. Nyt tuli pitkähkö vastaus ja olisin halunnut kommentoida sitä, mutta kun menin sähköpostin linkistä suoraan nettisivulle kyseiseen ketjuun, ei sitä tekstiä siellä ollutkaan, eikä se sinne koskaan edes ilmestynytkään.:eek:

Miten tämä on mahdollista? Teksti ei ole itse ketjussa, mutta sähköpostissani se kyllä on?

Juha
19.09.10, 18:34
Yksi mahdollisuus on se, että kyseisen tekstin lähettäjä poisti koko viestinsä ennen kuin 10 minuuttia oli kulunut. Tai sitten pyysi ylläpitoa poistamaan sen.

Voisitko lähettää vaikka minulle tuon saamasi viestin, niin selvitän.


Juha Vuorela
Suomen Sukututkimusseura
Suku Forumin moderaattori

Erkki A Tikkanen
19.09.10, 18:57
Yksi mahdollisuus on se, että kyseisen tekstin lähettäjä poisti koko viestinsä ennen kuin 10 minuuttia oli kulunut. Tai sitten pyysi ylläpitoa poistamaan sen.

Voisitko lähettää vaikka minulle tuon saamasi viestin, niin selvitän.


Juha Vuorela
Suomen Sukututkimusseura
Suku Forumin moderaattori


Hei, laitoin sähköpostia.

Juha
19.09.10, 20:33
Tässä tapauksessa oli käynyt tosiaan sillä tavalla, että kyseisen viestin lähettäjä oli halunnutkin poistaa jo lähettämänsä tekstin kokonaan tuon noin 10 minuuutin kuluessa, kun se on mahdollista.

Keskusteluun osallistuneille luonnollisesti oli jo lähtenyt tuo viesti ja tuota viestiä ei voi perua.

Tämän takia et sitten Erkki nähnyt viestiä ao. ketjussa. Meille modeille se näkyy poistettuna ketjun viestin 23 ja 24 välissä


Juha

Erkki A Tikkanen
20.09.10, 10:00
Ok, hiukan näin ajattelinkin sen tapahtuneen.