PDA

Arkistonäkymässä ei tällä hetkellä lainaus erotu varsinaisesta viestistä. Suosittelemme että vilkaisette ns. täydellistä versiota: : Sukuraitin tietojen tarkistaminen


tellervoranta
06.10.07, 09:13
Hei,

olen käynyt jo vuosia sitten turhaa keskustelua Sukuraitin omaan sukuuni liittyvän tiedon korjaamisesta. Onkohan niin, että niitä on mahdoton korjata, jos on monta avioliittoa. :confused:

Korjaus sukuni kohdalta Hentun sivulle:

Johan Laurinpka Timonen 1. Hångala s. 24.4.1769 Kiiminki. Vanhemmat Lauri ( Laurentius) Matinpka Timonen eli Hångala ja Chirstin Jaakontr Rehu.
Pso Cristiina Josepintr Heikkinen s. 1776 Kiiminki.

Johan kuolee Heikkinen nimisenä tilalla Heikkinen No 33.
Leski avioituu Paul Jaakonpka Sipola s.15.10.1776 kanssa.

Lapsia molemmista avioliitoista, ensimmäisestä kuusi.

Sivulla Johanin isää ei tiedetä ja äidiksi tulee Ella Teppo.

Aki Pitkäkoski
06.10.07, 10:25
Edelleenkin ainut tie asian korjaamiseksi lienee se, mikä Sukuraitin ohjeissa (http://www.sukujutut.fi/haku/tausta.asp) sanotaan: "Mikäli huomaat virheitä aineistoissa, niin ota yhteyttä suoraan siihen henkilöön, jonka aineistosta on kyse"

Henkilö lienee tämä:
Henttu Jorma, puh. 08-5361885

--aki--

tellervoranta
06.10.07, 11:03
Hei, :)

niinhän tein, kuten viestistäni voi lukea. Ilman tulosta.

Luulen, että vika on ohjelmistossa. Siihen ei ehkä voi tehdä korjauksia.

Aki Pitkäkoski
06.10.07, 11:26
Näinhän siinä usein käy. Aineistoa laitetaan jonnekin ja sitten into ei riitä sen kehittämiseen.

Jos vika on palvelinohjelmistossa, on syytä ottaa yhteys Seppo Luhtasaareen.

--aki--

tellervoranta
06.10.07, 12:24
Kiitos Aki vastaamisesta ja vaivannäöstä :)

Siis meni puoli vuotta, kun minuun ensin otettiin yhteyttä ( Henttu) ja sitten minä selvitin asian. Ja mikään ei muuttunut.
Olenhan minä näilläkin forumeilla aktiivinen ja näinhän se tuli korjattua, ettei mene väärä tieto eteenpäin. Ja se on oleellista.